ایران آرت: سجاد مالمیر: دوستان قرار است برگردند. آنها اواسط ماه مارچ دور هم جمع می‌شوند تا پس از ۱۶ سال تجدید خاطره کنند؛ جویی، چندلر، مانیکا، راس، فیبی و ریچل. آنها از ۱۹۹۴ با هم هستند و حالا، یعنی ۲۶ سال پس از آنکه آن گروه دوست‌داشتنی ۶ نفره را در آپارتمانی در نیویورک تشکیل دادند، دوباره به هم خواهند پیوست، اما در کجا؟ همان آپارتمان؟ مشخص نیست. چندلر و مانیکا در قسمت پایانی سریال آن خانه را فروختند و رفتند.

به هر حال قسمت جدید و ویژه "فرندز" به زودی ضبط می‌شود. هواداران سریال این اتفاق بزرگ را سالها انتظار کشیده‌اند و دیگر چیزی باقی نمانده تا آنها را دوباره کنار هم ببینیم. این‌بار در میانسالی و در حالی که چهره‌شان کمی تغییر کرده. اما آنها همان ۶ کمدین جذاب و دوست‌داشتنی هستند.

قسمت ویژه "فرندز" چگونه خواهد بود؟ آیا بن ( فرزند راس و کارول) یا اما (فرزند راس و ریچل) هم هستند؟ دوقلوهای ریچل و مانیکا چطور؟ فیبی با مایک چه می‌کند؟ جویی همچنان تنهاست؟ این‌ها سوالاتی است که همه هواداران پروپاقرص فرندز دارند و باید دید نویسندگان و سازندگان سریال چه پاسخی به آن خواهند داد.

اما در آستانه ضبط قسمت ویژه "فرندز" بیایید خاطره‌سازی کنیم.

مت له‌بلانک که نقش جویی را بازی می‌کند و به باور خیلی از هواداران، محبوب‌ترین و یا حداقل در کنار چندلر، یکی از محبوب‌ترین‌ کاراکترهای سریال است، در گفتگویی که با جیمی فالن داشته از خاطرات جالب حضور در تست بازیگری "فرندز" می‌گوید و همچنین فاش می‌کند که دو شی‌‌ء خاطره‌انگیز را از لوکیشن سریال کش رفته است!

ویدئوی صحبت‌های او که به صورت اختصاصی توسط ایران آرت ترجمه شده است را می‌توانید مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

کد خبر: 54830 |

فیلم: خاطرات جالب مت له‌بلانک از فرندز/ دو چیز خاطره‌انگیز را از سریال کش رفتم!

مت له‌بلانک بازیگر نقش جویی تریبیانی در سریال فرندز در مصاحبه با جیمی فالن، خاطره‌ای جالب از حضور در تست بازیگری این سریال بازگو می‌کند و همچنین فاش می‌کند که دو شی‌ء را از لوکیشن سریال کش رفته است!

ارسال نظر