کد خبر: 55177 A

پیام کوین اسپیسی به انسان‌هایی که در زندگی رنج می‌برند/ سکوت آقای بازیگر در روز کریسمس شکست

پیام کوین اسپیسی به انسان‌هایی که در زندگی رنج می‌برند/ سکوت آقای بازیگر در روز کریسمس شکست

اسپیسی در این ویدیو خطاب به کسانی که در حال رنج بردن هستند می‌گوید: وضع بهتر خواهد شد.

ایران آرت: کوین اسپیسی برای سومین سال متوالی پیامی ویدیویی با مضمون کریسمس در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشت. ویدیوی امسال او تحت عنوان "۱-۸۰۰ کریسمس" (1-800 XMAS) محزون‌تر از سال‌های قبلش بود و با افرادی کرد که در تعطیلات سال نو با مشکلاتی دست به گریبانند. 

اسپیسی می‌گوید: "اگر در موقعیتی ایستاده‌اید که دیگر نمی‌توانید بایستید، اگر رنج می‌برید، اگر به کمک احتیاج دارید، اگر احساس گناه یا شرم می‌کنید، اگر در شناخت هویت خود با مشکل مواجه شده‌اید، اگر در تنگنا هستید، یا اگر احساس می‌کنید هیچ راه چاره‌ای برای شما باقی نمانده، در هر وضعیتی که هستید، به شما نوید می‌دهم که یک راه وجود دارد. در این دوران تعطیلات و پس از آن، حتی اگر احساسش نکنید، افرادی وجود دارند که می‌توانند شما را درک کنند و یاری‌رسان باشند، زیرا شما تنها نیستید."

اسپیسی اولین ویدیویش را ابتدای سال ۲۰۱۸ و در اوج مطرح شدن اتهامات جنسی علیه او توسط مردی ۱۸ ساله منتشر کرد. در آن ویدیو، در قالب شخصیت "فرانک آندروود" که در سریال "خانه‌ی پوشالی" (House of Cards) نقش او را بازی کرده بود ظاهر شد تا به نظر به حذفش از سریال اعتراض کند.

به گزارش ۳۰نما او در ویدیوی سال ۲۰۱۸ گفته بود: "این وعده را به شما می‌دهم: اگر بهای اعمالی که می‌دانیم مرتکب شده‌ام را نپرداخته‌ام، تردیدی ندارم که بهای اعمالی که مرتکب نشده‌ام را نیز نخواهم پرداخت." در ویدیوی دوم، که شب کریسمس سال گذشته منتشر شد، اسپیسی بار دیگر به بینندگانش کریسمس را تبریک گفت.

اسپیسی از سال ۲۰۱۷ با اتهامات جنسی زیادی مواجه بوده و آخرین مورد آن‌ها در سال ۲۰۱۹ از سوی یک ماساژور مطرح شده، اما این فرد از دنیا رفت و نمایندگان او از پیگیری پرونده صرف نظر کردند.

 

کوین اسپیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین