کد خبر: 55647 A

گیشه ۲۲ میلیون تومانی در روز بازگشایی سینماها/ کدام فیلم بیشتر فروخت؟

گیشه ۲۲ میلیون تومانی در روز بازگشایی سینماها/ کدام فیلم بیشتر فروخت؟

"آقای سانسور" و "دیدن این فیلم جرم است" با فروش ۲ هزار و ۵۱۲ بلیت رونق نصف و نیمه‌ای به سینماهای کشور دادند.

ایران آرت: سینماهای سراسر کشور چند روزی است که نمایش خود را از سر گرفته‌اند و هر چه بیشتر می‌گذرد سالن‌های بیشتری فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

تا امروز سه شنبه ۲۳ دی ماه ۵۶ سینما در سراسر کشور فعال است و مجموع سالن‌هایی که در این ۵۶ سینما در حال نمایش فیلم هستند به ۹۷ سالن می‌رسد و همچنان تهران با بیشترین سالن سینمای فعال در صدر قرار دارد.

اما امروز فیلم‌های پیش میشی، آقای سانسور و دیدن این فیلم جرم است با فروش ۲ هزار و ۵۱۲ بلیت رونق نصف و نیمه‌ای را به سینماهای کشور داده است.

اما مجموع فروش این میزان بلیت نیز ۲۲ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۹۵ هزار تومان بوده است.

البته در کنار این سه فیلم همچنان سینماها مجاز هستند نمایش دیگر آثاری که در سینماها و قبل از تعطیلی کرونا اکران شده بود را دوباره نمایش دهند هرچند از این فیلم ها استقبالی نشده است.

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی پیش میشی به کارگردانی حسین قناعت با بازی بهاره رهنما، رضا شفیعی جم، نفیسه روشن، ارژنگ امیرفضلی، علی کاظمی، ساعد هدایتی، محمد شیری، یوسف صیادی، صدیقه کیانفر، عباس محبوب، طاها عابدی، ماهان عابدی، مهدی حدادی تولید شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچ عشقی به اندازه عشق فرهاد به ملوس پرشور و دردسرساز نیست، شاید به خاطر شباهت فرهاد به آلن دلونه که همه رو عاشق خودش می‌کنه...

فیلم سینمایی آقای سانسور نیز با بازی بهاره رهنما، بهرام افشاری، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، محمود پاک نیت، امید روحانی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی زاده، آریانا مثنوی، علی مثنوی، حسن نوری، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، امیراشکان مثنوی، علی برقی ساخته شده است.

دیدن این فیلم جرم است که حالا چند روزی از اکران آن می گذرد با بازی مهدی زمین پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حمیدرضا پگاه، حسین پاکدل، محمود پاک نیت، احسان امانی، حسن زارعی، حمید ابراهیمی، محمدرضا مالکی، مرتضی زارع، مهرداد فلاحتگر، احسان شیخی، مهدی سجادیان ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند... صدای آژیراشون داره نزدیک‌تر می‌شه... الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا...

 

سینمای ایران سینما آقای سانسور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین