کد خبر: 55870 A

لشکر ستاره‌ها در فیلم جدید دل تورو/ از کیت بلانشت تا بردلی کوپر با "کوچه کابوس" می‌آیند

لشکر ستاره‌ها در فیلم جدید دل تورو/ از کیت بلانشت تا بردلی کوپر با "کوچه کابوس" می‌آیند

تازه‌ترین فیلم گی‌یرمو دل تورو کارگردان مشهور مکزیکی با حضور جمعی از ستاره‌های هالیوود آماده پخش شد.

ایران آرت: استودیوی سرچ‌لایت پیکچرز تقویم اکران فیلم‌هایش در سال ۲۰۲۱ را به‌روزرسانی و اعلام کرد که فیلم "کوچه کابوس" به کارگردانی "گی‌یرمو دل تورو" را ۳ دسامبر روی پرده می‌برد. به نظر می‌رسد که سرچ‌لایت الگوی اکران "شکل آب" را برای اثر جدید دل تورو به کار می‌گیرد و آن را در اولین هفته‌ی ماه دسامبر عرضه می‌کند.

"شکل آب" ابتدا در جشنواره‌ی فیلم ونیز اکران شد و شیر طلایی را تصاحب کرد، بنابراین به نظر می‌رسد که مقصد اولیه "کوچه کابوس" جشنواره‌ی ونیز در فصل پاییز باشد.

"کوچه کابوس" دل تورو از رمانی به همین نام نوشته‌ی "ویلیام لیندزی گرشام" اقتباس شده و ستارگانی چون "بردلی کوپر"، "تونی کولت"، "کیت بلانشت"، "ویلم دافو"، "رونی مارا"، "ران پرلمن"، و "ریچارد جنکینز" در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم قرار بود در سال ۲۰۲۰ آماده‌ی نمایش شود اما پاندمی آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کرد. فیلمبرداری پروژه دسامبر گذشته به پایان رسید.

به گزارش 30نما دیگر فیلمی که در فصل اهدای جوایز سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲ توسط سرچ‌لایت اکران خواهد شد "چشمان تمی فی" (The Eyes of Tammy Faye) "مایکل شوالتر" با بازی "جسیکا چستین" و "اندرو گارفیلد" است. این درام بیوگرافیکال ۲۴ سپتامبر اکران خواهد شد. "انتلرز" (Antlers) "اسکات کوپر" به تهیه‌کنندگی دل تورو نیز چه چندین بار به تعویق افتاده، سرانجام ۲۹ اکتبر پخش خواهد شد.

یکی از فیلم‌های آماده‌ی نمایش که در تقویم سرچ‌لایت برای سال آینده وجود ندارد "گزارش فرانسوی" به کارگردانی "وس اندرسون" است. این فیلم قرار بود در جشنواره‌ی کن سال ۲۰۲۰ اکران شود و تاکنون از ژوئیه ۲۰۲۰ به اکتبر ۲۰۲۰ موکول و سپس از تقویم استودیو حذف شده است. انتظار می‌رود این فیلم پرستاره به کن ۲۰۲۱ برود.

 

کیت بلانشت رونی مارا بردلی کوپر ویلم دافو گی یرمو دل تورو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین