کد خبر: 56335 A

پریانکا چوپرا: علیرغم اصرارها تن به عمل زیبایی ندادم/ افشاگری خانم بازیگر

پریانکا چوپرا: علیرغم اصرارها تن به عمل زیبایی ندادم/ افشاگری خانم بازیگر

ستاره بالیوود فاش می‌کند که تهیه‌کنندگان به او می‌گفتند باید جراحی‌های زیبایی مختلفی انجام دهد تا در صنعت سینما دیده شود.

ایران آرت: پریانکا چوپرا پس از برنده شدن در مسابقات ملکه زیبایی جهان در سال ۲۰۰۰ به سمت صنعت سینما کشیده شد، اما تهیه کنندگان سینما به او روی خوش نشان نداده و می‌گفتند باید جراحی پلاستیک انجام دهد.

پریانکا چوپرا، در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم‌های دوستانا و فشن در بالیوود توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد، او به موسیقی نیز علاقه‌مند است و چند ترانه اجرا کرده است، ازدواج چوپرا با نیک جوناس خواننده و بازیگر آمریکایی که حدود ۱۰ سال از وی کوچکتر است نیز باعث توجهات بسیاری شد.

به نقل از انتخاب ستاره هالیوود و بالیوود می‌گوید از همان نخستین تهیه کننده و کارگردانی که با وی ملاقات کرد، سعی کرد اعتماد به نفس وی را بشکند، برای مثال اغلب آنان به وی می‌گفتند باید جراحی‌های زیبایی مختلفی انجام دهد تا در صنعت سینما دیده شود.

پریانکا چوپرا

وی در گفتگو با نشریه مترو گفت که این نوع طرز برخورد به ویژه در بالیوود رایج بوده و بازیگران زیادی با این طرز برخورد مواجه می‌شوند و یا باید به این نوع پیشنهادات توجه کنند و تن به جراحی بدهند یا سعی کنند با قدرت بازیگری خود، توجه به ظاهر را بی اهمیت کنند.

این بازیگر به تازگی در فیلم رامین بحرانی، کارگردانی ایرانی-آمریکایی نقش‌آفرینی کرده است.

 

پریانکا چوپرا بالیوود سینمای بالیوود بازیگر هندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین