کد خبر: 56846 A

معشوقه واکین فینیکس انتخاب شد

معشوقه واکین فینیکس انتخاب شد

جودی کومر برای بازی در نقش "جوزفین" معشوقه‌ "ناپلئون بناپارت" با بازی واکین فینیکس انتخاب شده است.

ایران آرت: "ریدلی اسکات" پس از همکاری با "جودی کومر" در فیلم "آخرین دوئل" (The Last Duel) مشتاق است تا در پروژه‌ی دیگری دوباره با این بازیگر بریتانیایی کار کند. منابع نزدیک به فیلم "توشه" (Kitbag) استودیوی اپل ادعا می‌کنند که کومر برای بازی در نقش "جوزفین" معشوقه‌ی "ناپلئون بناپارت" انتخاب اول اسکات است. آن‌ها اضافه می‌کنند که مذاکره با او در مراحل ابتدایی است اما تمامی شواهد از نهایی شدن قرارداد نشان دارند. پیش‌تر گزارش شده بود که "واکین فینیکس" نقش بناپارت را بر عهده گرفته و اسکات پس از پایان فیلمبرداری فیلم تریلر "خاندان گوچی" (House of Gucci) با بازی "لیدی گاگا"، به سراغ تولید "توشه" برود.

هرچند کومر پس از درخشش در سریال "کشتن ایو" (Killing Eve) به شهرت جهانی رسید، اما منابع نزدیک به پروژه ادعا می‌کنند که اسکات وقتی کومر را برای بازی در "آخرین دوئل" مقابل "مت دیمن" و "آدام درایور" برگزیده، از این شهرت بی‌اطلاع بوده و او را نمی‌شناخته است. فیلمبرداری "آخرین دوئل" اواخر سال ۲۰۲۰ به پایان رسید.

به گزارش 30نما اسکات می‌دانست که اهمیت بازیگر نقش جوزفین کمتر از نقش بناپارت نیست. رابطه‌ی پرتنش آن‌ها نقشی کلیدی در تصمیمات زندگی بناپارت داشت و فیلمساز متوجه بود که هر بازیگری نمی‌تواند نقش جوزفین را بازی کند. انتخاب کومر نشان می‌دهد که اسکات تحت تأثیر عملکرد این بازیگر قرار گرفته است. نویسندگی فیلمنامه‌ی "توشه" به "دیوید اکارپا" سپرده شده که سابقه‌ی همکاری با اسکات را در "همه‌ی پول‌های دنیا" (All the Money In the World) را دارد.

کومر جدا از "آخرین دوئل" که انتظار می‌رود در فصل اهدای جوایز سال آینده اکران شود، در فصل چهارم "کشتن ایو" دیده خواهد شد. او در فیلم "گای آزاد" (Free Guy) هم مقابل "رایان رینولدز" ایفای نقش کرده است.

 

ریدلی اسکات واکین فینیکس جودی کومر آخرین دوئل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین