کد خبر: 56865 A

برد پیت غرق در خون شد/ عکس

برد پیت غرق در خون شد/ عکس

اولین تصاویر از فیلم اکشن "قطار سریع السیر" در حالی منتشر شد که برد پیت غرق در خون دیده می‌شود.

ایران آرت: فیلم اکشن "قطار سریع‌السیر" (Bullet Train) به کارگردانی "دیوید لیچ" یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های سینمایی آینده هالیوود است. در این فیلم "برد پیت"، "سندرا بولاک"، "لیدی گاگا"، "آرون تیلور جانسون"، "برایان تایری هنری"، "زازی بیتس"، "جویی کینگ"، "مایکل شنان"، "لوگان لرمن"، و "اندرو کوجی" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

"کلی مک‌کورمک" تهیه‌کننده‌ "قطار سریع‌السیر" به‌تازگی در مصاحبه با "کلایدر" فاش کرده است که نزدیک به دو هفته از فیلمبرداری پروژه باقی مانده و سپس مرحله‌ی پس از تولید آن چند ماه دیگر به طول می‌انجامد. او می‌گوید تولید فیلم برای بسیاری از عوامل لذت‌بخش بوده است.

مک‌کورمک می‌گوید: "فکر می‌کنم ترکیب فیلم که در واقع یک جست‌وخیر جنایی دیوانه‌وار است، هم برای هواداران و هم بازیگران هیجان‌انگیز باشد. هرچه از این فیلم و این تجربه بگویم کم گفته‌ام. هر روز آن لذتی وصف‌ناپذیر داشت."

به گزارش 30نما این تهیه‌کننده در مورد تفاوت‌های این فیلم با سایر عناوین اکشن می‌گوید: "یکی از جذابیت‌های اکشن در این فیلم فضای محدودشده‌ی آن است، زیرا ما اساساً در تمام طول فیلم در یک قطار سریع‌السیر به سر می‌بریم. بنابراین، چگونه باید… خلاقیتش در چیست؟ بدیع بودنش چیست؟ تازگی‌اش چیست؟ این یک چالش لذت‌بخش برای دیوید و نیز واحد دوم کارگردانی به رهبری "گرگ رمنتر" بوده است.

اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم به تازگی منتشر شده که برد پیت را غرق در خون نشان می‌دهد. 

bullet-train-brad-pitt-1

bullet-train-brad-pitt-2

برد پیت دیوید لیچ قطار سریع السیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین