کد خبر: 57171 A

هنرمندان تحت فشار مالی قرار گرفته‌‌اند/ واکنش خانم بازیگر به روزگار سخت هنرمندان

هنرمندان تحت فشار مالی قرار گرفته‌‌اند/ واکنش خانم بازیگر به روزگار سخت هنرمندان

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: واقعیت نباید رویاپردازی کرد، وضعیت سینما و تئاتر به هیچ وجه خوب نیست، از دور و نزدیک می‌شنوم که هنرمندان تئاتر به واقع تحت فشار اقتصادی و مالی هستند.

ایران آرت: آرزو جعفریان : روزی نیست که هنرمندان از وضعیت اسف‌بار زندگی خود ، همکاران خود و مردم گلایه نکنند؛ زندگی از سختی گذشته و کرونا سبب شده بیکاری گسترده ای دامان همه را بگیرد و افزایش ناباورانه هزینه ها نوعی فقر عمومی را به تصویر می کشد. مهوش صبرکن که با ایفای نقش های خوب در تلویزیون آشنای مردم است یکی از هنرمندانی نیست که از این نداری عمومی می گوید:

مهوش صبرکن پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: امسال پیشنهادات متفاوتی برای بازی داشتم، اما به واسطه ادامه شیوع بیماری کرونا هیچکدام از آن‌ها را قبول نکردم تا همچنان آخرین حضورم همان بازی در سریال «دخترم نرگس» باشد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به نوروز ۱۴۰۰ افزود: خوشحالم که بار دیگر بهاری تازه را تجربه می‌کنم، البته غم زیادی از سال ۹۹ همراه من و بسیاری مردم است، امیدوارم با آمدن بهار تازه همه چیز عوض شود، این بیماری که به واقع زندگی را برای همه زهر کرده رخت بربندد تا دوباره بتوانیم نفسی با آرامش بکشیم.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در همین رابطه تصریح کرد: آرزوی من برای سال آینده شادکامی و سلامت تمامی ایرانیان است، سال ۹۹ به ما نشان داد که بزرگترین موهبت برای هر فرد سلامتی است، متاسفانه افراد زیادی را در سال ۹۹ از دست دادیم و فهمیدیم که آنچه از ما بر جا می‌ماند یادی خوب و خاطره‌ای نیکو است، سعی کنیم در سال آتی انسان‌های بهتری باشیم، حال که می‌دانیم عمر انسان چقدر می‌تواند کوتاه باشد با نوع دوستی و مهر با همه برخورد کنیم.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره برنامه خود برای گذراندن نوروز سال آتی اضافه کرد: قطعا نوروز را در خانه می‌مانیم، من و همسرم تصمیم داریم که نوروز امسال مسافرت نرویم و سعی کنیم با گذراندن زمان خود در خانه به خانواده خود بیشتر رسیدگی کنیم، به نظر من حالا که کرونا کمی نسبت به گذشته فرود داشته کاری نکنیم که بار دیگر شاهد اوج بیماری باشیم.

صبرکن درباره وضعیت کنونی سینما بعد از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: واقعیت نباید رویاپردازی کرد، وضعیت سینما و تئاتر به هیچ وجه خوب نیست، از دور و نزدیک می‌شنوم که هنرمندان تئاتر به واقع تحت فشار اقتصادی و مالی هستند. تنها امیدوارم که زندگی این عزیزان کمی بهتر شود تا بتوانند راحت‌تر به امرار معاش بپردازند، طبیعتا من هم امیدوارم که وضعیت کرونا کاهش یافته و سینما رونق پیدا کند، اما در حال حاضر نیازمند آن هستیم که برنامه ریزی داشته باشیم که اگر باز هم کرونا ادامه داشت باید چه کاری انجام دهیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به بازگشایی سینما‌ها اظهار کرد: خوشبختانه به تازگی سینما‌ها بازگشایی شدند، این بازگشایی خودش به نوعی نقطه امیدی برای سینما است، با وضعیت فعلی این بازگشایی می‌تواند برای آینده سینما و شروع فعالیت در سال آینده امیدبخش است. امیدوارم اکران نوروز سال ۱۴۰۰ بتواند تغییری عمده در روند جذب مخاطبان داشته باشد تا سینما‌ها آرام آرام به دوران معمول خود باز گردند.

صبرکن با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: هرچند وضعیت کرونا کاهش یافته، اما ترجیحا بهتر است تا همچنان بیماری را جدی بگیریم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا به امید خدا تا نوروز سال آینده به طور کامل شاهد از بین رفتن بیماری در کشور باشیم.

 

مهوش صبرکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین