کد خبر: 57247 A

ساخت فصل دوم سریال ویچر با ستاره‌های جدید

ساخت فصل دوم سریال ویچر با ستاره‌های جدید

سریال "ویچر" با بازی هنری کویل تمدید شده و فصل دوم آن با اضافه شدن بازیگران جدید ساخته خواهد شد.

ایران آرت: نت‌فلیکس به صورت رسمی اعلام کرد که هفت بازیگر جدید به فصل دوم سریال "ویچر" (The Witcher) اضافه شده‌اند. اهمیت این نقش‌ها در فصل آینده و داستان سریال متغیر است، اما بعضی از آن‌ها از جمله "فیلیپا ایلهارت" و "دیکسترا" برای دوست‌داران کتاب‌های "آندرژی ساپکوفسکی" و بازی‌های ویدیویی "ویچر" آشنا خواهند بود. 

نت‌فلیکس "اجوا اندو" را در نقش "ننک"، "کسی کلر" را در نقش "فیلیپا ایلهارت"، "لیز کار" را در نقش "فن"، "گراهام مک‌تاویش" را در نقش "دیکسترا"، "کوین دویل"‌ را در نقش "بالیان"، "سایمون کالو" را در نقش "کوردینگر" و "کریس فالتن" را در نقش "راینس" انتخاب کرده است.

در خلاصه داستان فصل دوم "ویچر" آمده است: ""گرالت ریویا" که متوجه شده ینفر در "نبرد سادن" جانش را از دست داده، "پرنس سیریلا" به خانه‌ی دوران کودکی‌اش یعنی امن‌ترین مکانی که می‌شناسد می‌برد. در حالی که شاهان "کانتیننت"، الف‌ها، انسان‌ها و شیاطین آنسوی دیوارهای خانه برای رسیدن به قدرت نزاع می‌کنند، او باید از دخترک در مقابل تهدید بزرگ‌تری محافظت کند: نیروی مروزی درون خود دختر."

https://30nama.com/wp-content/uploads/2021/03/netflix-witcher-cast-phillipa-2.jpg

به گزارش 30نما نت‌فلیکس مستندی تحت عنوان "ویچر: نگاهی به درون اپیزودها" برای فصل اول سریال منتشر کرده است. فصل اول "ویچر" دسامبر سال ۲۰۱۹ از نت‌فلیکس پخش شد و تولید فصل دومش در حین پاندمی به دلیل ابتلای عوامل به ویروس کرونا و مصدومیت "هنری کویل" بازیگر نقش "گرالت" متوقف شد.

"لورن اس. هیسریش" نویسنده‌ی سریال در فصل اول برای هدایت فصل دوم بازخواهد گشت. علاوه بر کویل، "آنیا شالترا" در نقش ینفر، "فرایا آلن" در نقش سیری، و "جویی بیتی" در نقش جسکی‌یر نیز بازمی‌گردند. بازیگران جدید فصل دوم نیز "کیم بودنیا" در نقش وسمیر، "اگنس بیورن" در نقش ورینا، "پل بالیون" در نقش لمبرت، "باسیل ایدنبنز" در نقش اسکل، "عایشا فابین راس" در نقش لیدیا، "کریستفر هیویو" در نقش نیولن و "مچا سیمسون" در نقش فرانچسکا خواهند بود.

 

هنری کویل سریال ویچر ویچر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین