کد خبر: 57407 A

واکنش اما استون به مقایسه شدنش با واکین فینیکس

واکنش اما استون به مقایسه شدنش با واکین فینیکس

کاربران در شبکه‌های اجتماعی، اما استون و فیلم "کروئلا" را با واکین فینیکس و جوکر مقایسه کرده‌اند، موضوعی که با واکنش خانم بازیگر مواجه شده است.

ایران آرت: اما استون و کرگ گیلسپی کارگردان فیلم لایو-اکشن "کروئلا" (Cruella) مقایسه‌ شخصیت‌های "جوکر" و "کروئلا" در شبکه‌های اجتماعی در پی انتشار تریلر فیلم را مضحک می‌دانند. در بازسازی دیزنی، استون نقش شخصیت شرور داستان "صد و یک سگ خال‌دار" را بازی می‌کند. این فیلم انحراف "کروئلا" و شرور شدن او را روایت می‌کند و به همین علت است که کاربران شبکه‌های اجتماعی، فیلم دیزنی را با "جوکر" (Joker 2019) "تاد فیلیپس" مقایسه کرده‌اند.

استون در مصاحبه با مجله‌ی "توتال فیلم" می‌گوید این مقایسه‌ها را جدی نمی‌گیرد. مجله می‌نویسد: "استون در اپلیکشین زوم خنده‌کنان می‌گوید: "با فیلم "جوکر" از بسیاری جهات متفاوت است." اما علی‌رغم تفاوت‌های آشکار میان دو فیلم، استون متوجه است که چرا می‌توان مضامین مشترکی در دو فیلم یافت. او ادامه می‌دهد: "من هرگز ذره‌ای خودم را با واکین فینیکس مقایسه نمی‌کنم. آرزو می‌کنم که بیشتر شبیه او بودم.""

به گزارش 30نما، گیلسپی در این مصاحبه می‌گوید‌ "کروئلا" و "جوکر" تنها از این نظر به هم شبیه‌اند که "کروئلا" مانند شخصیت "آرتور فلک" با بازی فینیکس "با مسائل عمیق و احساسی" سر و کار دارد و سبب بروز "جنبه‌های شیطانی‌تر و شرورتر" شخصیت او می‌شود.

این کارگردان اضافه می‌کند: "قطعاً دنیای خودش را دارد. برای بازآفرینی "کروئلا"، فکر کردم که مهم است جنبه‌ی شیطانی‌تر او را نشان دهیم. اما لذت زیادی هم وجود خواهد داشت، طنز زیادی در فیلم هست. شوخی و ریتم نشاط‌آورش قطعاً آن را از "جوکر" متمایز می‌کند."

"جوکر" و "کروئلا" اگرچه از لحاظ لحن با یکدیگر متفاوتند، اما دیزنی امیدوار است که بازسازی تازه‌اش مانند فیلم برادران وارنر در سال ۲۰۱۹ پرفروش شود. "جوکر" در آن سال به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با رده‌ی سنی بزرگسال تبدیل شد و ۱۱ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم را کسب کرد. فینیکس نیز در بخش بهترین بازیگر مرد برنده‌ی این جایزه شد.

"کروئلا" ۲۸ می ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و شبکه دیزنی+ پخش خواهد شد.

 

اما استون جوکر واکین فینیکس
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین