کد خبر: 57857 A

وکیل رابرت دنیرو: او باید روزی ۱۲ ساعت کار کند چون همسر سابقش الماس دوست دارد!/ روزهای سخت آقای بازیگر در ۷۷ سالگی

وکیل رابرت دنیرو: او باید روزی ۱۲ ساعت کار کند چون همسر سابقش الماس دوست دارد!/ روزهای سخت آقای بازیگر در ۷۷ سالگی

کراوس می‌گوید: آقای دنیرو ۷۷ سال دارد و علی‌رغم علاقه به کارش، او نباید در این سن مجبور به کار زیاد برای پرداخت‌های کلان به همسر سابقش باشد.

ایران آرت: رابرت دنیرو بازیگر ۷۷ ساله برنده جایزه اسکار و "گریس هایتاور" بازیگر و خواننده آمریکایی که در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کرده بودند پس از ۲۱ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۸ جدا شدند اما همچنان پرونده طلاق و جدا کردن اموال مشترکشان در جریان است.

این زوج در زمان ازدواج قرارداد مالی با هم امضا کرده بودند اما این قرارداد قابل اجرا نیست. در جلسات دادگاه مجازی، وکیل دنیرو، "کارولین کراوس" به قاضی دادگاه منهتن گفته است که موکلش برای پرداخت هزینه‌های بالای زندگی هایتاور و بدهی‌های مالیاتی مجبور به کار زیاد شده که برای مردی به سن او بسیار دشوار است.

کراوس می‌گوید: "آقای دنیرو ۷۷ سال دارد و علی‌رغم علاقه به کارش، او نباید در این سن مجبور به کار زیاد برای پرداخت‌های کلان به همسر سابقش باشد. این وضعیت کی به پایان می‌رسد؟ موکل من دیگر نباید مجبور به کار شش روز هفته روزی ۱۲ ساعت باشد تنها به این خاطر که خانم هایتاور علاقه بیش از اندازه به برند "استلا مک‌کارتنی" دارد."

۳۰نما نوشت طبق رای دادگاه، دنیرو باید سالی یک میلیون دلار نفقه پرداخت کند در حالی که خانه ۲۰ میلیون دلاری خود را نیز باید بفروشد و سهم همسرش را بدهد. وکلای هایتاور ارزش دنیرو را ۵۰۰ میلیون دلار رقم زده‌اند در حالی که وکیل دنیرو ادعا دارد به دلیل سخت شدن شرایط کاری پس از همه‌گیری کرونا و خرج‌های کلآن‌هایتاور این هزینه غیرمنصفانه است.

"کوین مک‌دوناف"، وکیل هایتاور مدعی شد که از زمان شروع فرآیند طلاق در سال ۲۰۱۸ دنیرو سقف کارت همسرش را از ۳۷۵ هزار دلار به ۱۰۰ هزار دلار کاهش داده است. این زوج در سال ۱۹۹۷ ازدواج کردند اما در سال ۱۹۹۹ دنیرو درخواست طلاق داد اما نهایتاً از درخواست خود منصرف شد و آن‌ها در سال ۲۰۰۴ بار دیگر سوگند ازدواج یاد کردند. مک‌دوناف مدعی است که موکلش به این پول نیاز دارد تا سبک زندگی پرخرجی که در زمان ازدواج داشت را ادامه دهد، کراوس مدعی است که خرج‌های کلان‌ هایتاور روز به روز افزایش می‌یابند و او در سال ۲۰۱۹ الماسی به مبلغ ۱.۲ میلیون دلار خریده که هزینه‌های کل او را در همان سال به ۱.۶۷ میلیون دلار می‌رساند.

کراوس در ادامه می‌گوید مبلغ دریافتی دو فیلم آینده موکلش برای پرداخت قبض‌های عقب مانده مالیاتی است و این به معنی نخواندن دخل و خرج برای این بازیگر کهنه‌کار است. وکیل هایتاور نیز معتقد است که دنیرو هر هفته برای دید دوستانش از هلیکوپتر شخصی استفاده می‌کند که هزینه کلانی دارد. وکلای دو طرف همچنان بر دروغین بودن ادعای هلیکوپتر و الماس اصرار دارند.

قاضی دادگاه عالی منهتن، "متیو کوپر" در جواب دو طرف گفت: "هیچ چیز عادی راجع به دو طرف دعوای این پرونده وجود ندارد. برای ۹۹.۹ درصد مردم دنیا این خرج‌ها غیرقابل تصور است. من دوست دارم طلاق این دو شخص را هر چه سریع‌تر نهایی کنم. من دوست دارم تا راه خانم هایتاور و آقای دنیرو جدا شود. مطمئن هستم که حتی پس از طلاق نیز هر دو طرف از بسیاری از انسان‌های روی کره زمین پولدارتر خواهند بود."

 

رابرت دنیرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین