کد خبر: 58405 A

وس اندرسون فیلمی پرستاره می‌سازد

وس اندرسون فیلمی پرستاره می‌سازد

پاییز گذشته گزارش شد که اندرسون فیلم رمانتیک جدیدی می‌سازد که داستانش در رم می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که تغییراتی در تصمیمات او به وجود آمده است.

ایران آرت: در حالی که سرانجام تأیید شد فیلم "فرنچ دیسپچ" (The French Dispatch) "وس اندرسون" برای اولین بار در جشنواره فیلم کن اکران خواهد شد و تاریخ اکران همگانی این فیلم پرستاره هنوز از سوی سرچ‌لایت پیکچرز هنوز اعلام نشده، اما کارگردان آماده تولید فیلم بعدی خود شده است. پاییز گذشته گزارش شد که اندرسون فیلم رمانتیک جدیدی می‌سازد که داستانش در رم می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که تغییراتی در تصمیمات او به وجود آمده است.

روزنامه "ال پائیس" اسپانیا گزارش می‌دهد که این کارگردان پس از "فرنچ دیسپچ" که داستانش در فرانسه روی می‌دهد، در اروپا باقی می‌ماند اما در ماه ژوئیه، آگست و سپتامبر امسال عازم اسپانیا و مشخصاً جنوب غربی مادرید خواهد شد تا فیلم جدیدش را در این کشور بسازد. مراحل طراحی صحنه این فیلم که یادآور ژانر وسترن گزارش شده از حالا آغاز شده اما ژانر آن متفاوت خواهد بود.

به گزارش 30نما، از داستان فیلم گزارشی منتشر نشده اما منابع نزدیک به پروژه انتظار دارند که مانند فیلم‌های پیشین اندرسون این پروژه هم فیلمی پرستاره باشد. "فرانسیسکو خاویر مارتینز" شهردار شهر چینچون واقع در جنوب غربی مادرید می‌گوید: "این پروژه برای شهر بسیار مهم است" و اضافه می‌کند که سینمای شهر در اختیار کارگردان قرار داده شده.

در این فیلم بازیگران سابق او از جمله "بیل ماری"، "تیلدا سویینتون"، "جف گلدبلوم"، "فرانسیس مک‌دورمند" و بسیاری دیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند. اندرسون در خصوص همکاری با "تیموتی شلمی" برای اولین بار می‌گوید: "فوراً به نظر رسید که اولین باری نیست که با گروه ما همکاری می‌کند. به نحوی عضوی از خانواده بود. جوان‌ترین عضوش."

 

جشنواره فیلم کن وس اندرسون فرنچ دیسپچ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین