کد خبر: 58499 A

سکوت پارتنر کوین اسپیسی شکست/ "خانه پوشالی" نباید کنسل می‌شد

سکوت پارتنر کوین اسپیسی شکست/ "خانه پوشالی" نباید کنسل می‌شد

رایت در زمان مطرح شدن اتهامات آزار جنسی علیه اسپیسی گفته بود که سریال مشترک آن‌ها "کثیف" نبوده است. او حالا می‌گوید اگر سریال به خاطر اتهامات علیه اسپیسی کنسل می‌شد بسیاری از همکارانش شغل خود را از دست می‌دادند.

ایران آرت: رابین رایت به تازگی از اتهامات مطرح شده علیه کوین اسپیسی، همبازی‌اش در سریال "خانه پوشالی" (House of Cards) و تلاش او برای ادامه سریال پس از جدایی اسپیسی گفته است. در سال ۲۰۱۷ چندین اتهام آزار جنسی علیه اسپیسی مطرح و در نهایت باعث اخراج این بازیگر ۶۱ ساله برنده اسکار توسط نت‌فلیکس شد. در آن زمان رایت کوشید فصل ششم سریال ساخته شود.

رایت در مصاحبه جدیدی با "تلگراف" می‌گوید "سریال ما کثیف نبود" و ادعا می‌کند که لغو شدن یک سریال به دلیل رفتارهای تنها یک فرد نگران‌کننده است: "شرایط آن زمان دقیقاً به این شکل بود."

رایت اضافه می‌کند:‌ "[کنسل شدن "خانه پوشالی"] باعث می‌شد صدها نفر شغل خود را از دست بدهند، بی‌آنکه دستمزد درخوری دریافت کنند. مطلقاً نباید [چنین می‌شد!] به نظر من غیرقابل‌قبول بود که سریال ادامه پیدا نکند."

رایت پیش‌تر در مورد اسپیسی گفته بود که "آن مرد را نمی‌شناختم." او در مورد اینکه آیا افراد استحقاق توبیخ شدن را دارند یا نه می‌گوید: "به جرم بستگی دارد. برخی از حد می‌گذرند: کسانی که همه می‌دانیم. و شما در موردشان فکر می‌کنید: "نمی‌دانم که می‌توانم به این آدم اعتماد کنم یا نه." اما شرایط دیگری هم وجود دارد که افراد می‌توانند اصلاح شوند. باز هم می‌گویم، واقعاً به شرایط و عمل یا اعمال مرتکب‌شده بستگی دارد."

به گزارش 30نما، این بازیگر ۵۵ ساله اهل تگزاس می‌گوید معتقد است که پیشرفت‌هایی حاصل خواهد شد: "و راستش را بخواهید به نظر من در سال‌های آینده پیشرفت‌هایی سریع‌تری صورت می‌گیرد، وقتی که پسران کوچک‌تر این نسل جدید به شکل دیگری آموزش ببینند. اما البته در مواضع [قدرت] باید خود را تطبیق دهند، ما هم به همین ترتیب."

"هالیوود ریپورتر" اخیراً گزارش داده است که اسپیسی با کمپانی تولیدکننده سریال "خانه پوشالی" که مدعی است از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه بازیگر متضرر است، وارد نزاع حقوقی دیگری شده. در این گزارش آمده است: "همچون سایر چیزهای دیگر در دنیای غریب اسپیسی، این فرایند رسیدگی به‌سرعت سورئال شد. در مقطعی از جلسات بازپرسی، اسپیسی ناگهان از روی صندلی خود بلند شده و "رقص و آواز" تئاتری را در اتاق کنفرانس اجرا کرده است."

رایت در بخشی دیگر از مصاحبه با "تلگراف" عذر تهیه‌کنندگان سریال "خانه پوشالی" برای پرداخت دستمزد به او نسبت به اسپیسی را فاش می‌کند. او تهدید کرده بود که اگر دستمزد برابری با اسپیسی به او پرداخت نکنند درخواستش را علنی خواهد کرد.

در «خانه پوشالی» چه خبر است؟/ ترور نمی شوم، ترور می کنم! | ایران آرت

رایت به "تلگراف" می‌گوید: "آموختم که هر کسی محبوب‌تر باشد پول بیشتری می‌گیرد. فکر کردم: "بسیار خوب، قابل‌درک است" اما پس از انجام تحقیقات نزد آن‌ها برگشتم و گفتم: "الگوریتم‌ها این را می‌گویند، پس ممکن است دوباره بفرمایید چرا دستمزد برابری نمی‌گیرم؟" و می‌دانید پاسخ‌شان چه بود؟ "خوب، شما برنده جایزه اسکار نشده‌اید.""

او اضافه می‌کند:‌ "هنوز جوابی که به من دادند را باور نمی‌کنم. هنوز دنیایی مردانه است، چون ممکن است به شما بگویند که دستمزدی برابر خواهید گرفت اما واقعیت چیز دیگری باشد. به همین دلیل این اولین چیزی است که باید تغییر کند."

رایت در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید خسته شده از تلاش برای اینکه دوست‌داشتنی به نظر برسد: "باید عاشق خودتان باشید تا عاشق شما شوند. من هنوز حس تزلزل و تردید به خود دارم، اما در چهل و چند سالگی چیزی درونم تغییر کرد." او می‌افزاید: "نمی‌توانم انرژی بیشتری صرف افرادی کنم که نمی‌توانند مرا تحمل کنند، یا از من به عنوان بازیگر خوششان نمی‌آید، یا فکر می‌کنند کارگردانی من مزخرف است."

فیلم جدید رایت تحت عنوان "سرزمین" (Land) ۴ ژوئن اکران خواهد شد.

 

کوین اسپیسی خانه پوشالی رابین رایت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین