کد خبر: 58662 A

شوخی‌های آنیا تیلور جوی در اولین تجربه مجری‌گری‌اش

شوخی‌های آنیا تیلور جوی در اولین تجربه مجری‌گری‌اش

بازیگر سریال "گامبی وزیر" که مجری برنامه "اجرای زنده شنبه شب" شده بود، در این برنامه درباره واکسیناسیون، لهجه بریتانیایی خود و سریال محبوبش صحبت کرد.

ایران آرت: آنیا تیلور-جوی" ستاره "گامبی وزیر" (The Queen’s Gambit) نت‌فلیکس، شنبه شب گذشته برای اولین بار مجری "اجرای زنده شنبه شب" (Saturday Night Live) بود. تیلور-جوی در اپیزود پایان فصل چهل و پنجم این برنامه زنده برای اولین بار پس از پاندمی مقابل مخاطبین زنده حاضر در استودیو مونولوگ افتتاحیه خود را اجرا کرد.

تیلور-جوی گفت: "خدای من، افتخار بزرگی است در این برنامه حاضر شدن، میزبانی قسمت پایانی فصل "اجرای زنده شنبه شب". این برنامه حتی ویژه‌تر است وقتی که برای اولین بار پس از پاندمی مخاطبین کامل در آن حضور پیدا کنند، مخاطبینی که همگی واکسینه شده‌اند."

این بازیگر در ادامه چند نکته جالب در مورد خودش به اشتراک می‌گذارد: "حالا که لهجه [بریتانیایی] من را شنیدید، شاید غافلگیر شوید اگر بدانید که در میامی متولد شده‌ام، در حال سفر میان آرژانتین و لندن رشد کردم، و زبان اولم اسپانیایی است."

به گزارش 30نما، تیلور-جوی سپس در مورد سریال محبوب "گامبی وزیر" به شوخی می‌گوید: "به آن‌هایی که سریال را ندیده‌اند، باید بگویم پس تمام مدت در قرنطینه چه می‌کردید؟ "گامبی وزیر" و مستند "ببر شاه" (Tiger King) تا چند ماه تنها سریال جدید تلویزیون بود."

بازیگر نقش "بث هارمن" نابغه شطرنج در "گامبی وزیر" ادامه اضافه می‌کند: "خوشحالم که بگویم پس از تماشای سریال، میلیون‌ها نفر شطرنج خریداری کردند. شاید دوازده نفر آن‌ها واقعاً بازی کردن با آن را یاد گرفته باشند."

تیلور-جوی در پایان مونولوگ به زبان اسپانیایی مهمان موزیکال این قسمت را معرفی می‌کند.

مطابق انتظار در بخش‌های دیگری از این اپیزود به سریال "گامبی وزیر" ارجاعاتی داده شد. تیلور-جوی در یکی از اسکچ‌ها نقش خودش را در پشت صحنه "اس‌ان‌ال" بازی می‌کند و در حال شنیدن ایده‌های بازیگران برنامه برای این قسمت است. او در نهایت تمامی ایده‌ها را رد می‌کند، اما وقتی بازیگران اتاق را ترک می‌کنند تیلور-جوی با نت‌فلیکس تماس می‌گیرد: "[ایده‌هایی برای] فصل دوم [گامبی وزیر] دارم."

هرچند تیلور-جوی به تولید فصل دوم "گامبی وزیر" تمایل نشان داده و در مصاحبه‌هایش می‌گوید "هرگز نگویید هرگز"، اما نت‌فلیکس تاکنون به صورت رسمی برای قسمت‌های جدید سریال چراغ سبز نشان نداده است.

آنیا تیلور جوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین