کد خبر: 59249 A

پوشش متفاوت شارلیز ترون روی فرش قرمز F9/ عکس

پوشش متفاوت شارلیز ترون روی فرش قرمز F9/ عکس

شارلیز ترون با لباس متفاوتی از برند دیور در مراسم فرش قرمز فیلم "سریع و خشن 9" حاضر شد. وین دیزل دیگر ستاره این مراسم بود.

ایران آرت: فیلم "سریع و خشن ۹" (F9) به زودی در آمریکای شمالی روی پرده خواهد رفت. نحوه ادامه داستان این چندگانه پولساز در قسمت‌های دهم و یازدهم نامشخص است، اما دنباله نهم تا امروز در بازارهای بین‌المللی بیش از ۲۷۰ میلیون دلار فروخته است. این فروش نشان می‌دهد که حتی به‌رغم تمایل سازندگان برای پایان دادن به داستان، مخاطبین همچنان به دیدن ماجراجویی‌های شخصیت‌ها تمایل دارند.

"وین دیزل" در مصاحبه با "والچر" می‌گوید با تولید فیلم‌های بیشتر در آینده مخالفتی ندارد، و مشتاق است تا فیلم‌های جداگانه‌ای پیرامون شخصیت "دام تورتو" بسازد و پیشینه او را با پیش‌درآمدهایی دنبال کند. او می‌گوید: "فکر می‌کنم خط داستانی تورتو که می‌خواستند بسازند در آینده همیشه می‌تواند وجود داشته باشد. گزینه‌ای نیست که کاملاً از روی میز برداشته شده باشد." دیزل در مورد اسپین‌آف تورتو اضافه می‌کند: "تنها می‌گویم هیچ گزینه‌ای از روی میز برداشته نشده."

این اسپین‌آف احتمالی تنها مسیری نیست که دیزل ممکن است دنبال کنند، چرا که او در مصاحبه با "ام‌تی‌وی" پاسخ مرموزی به احتمال حضورش در چندگانه "آواتار" (Avatar) داده است. او چند سال قبل در محل فیلمبرداری دنباله‌های این فیلم ظاهر شد و ویدیویی از خود در کنار "جیمز کامرون" منتشر کرد.

vin-diesel-jordana-brewster-f9-cast-la-premiere-01

به گزارش 30نما، دیزل در مورد همکاری با کامرون می‌گوید: "مدتی با [جیمز کامرون] وقت گذرانده‌ام، اما هنوز فیلمبرداری نکرده‌ایم. [مکث همراه با لبخند] جیمز کامرون و این مجموعه فیلم را دوست دارم و فکر می‌کنم می‌توان گفت که ما با یکدیگر همکاری خواهیم کرد."

اظهارات دیزل ممکن است به این معنا باشد که او باید در "آواتار ۴" یا "آواتار ۵" جلوی دوربین برود، چرا که طبق اعلام کامرون و "جان لاندو" تهیه‌کننده چندگانه، فیملبرداری دو دنباله اول به پایان رسیده است.

charlize-theron-f9-red-coat-premiere-2

مراسم فرش قرمز فیلم "سریع و خشن ۹" جمعه شب گذشته در چاینیز تئاتر لس‌آنجلس برگزار شده است. در این رویداد ستارگان چندگانه از جمله دیزل، "جوردانا بروستر"، "تایریس گیبسون"، "مایکل روکر"، "شارلیز ترون"، "مدو" فرزند "پل واکر" فقید و کارگردان فیلم "جاستین لین" حاضر شدند. "ونسا براینت" همسر "کوبی براینت" و دخترشان "ناتالی براینت" از دیگر چهره‌های شناخته‌شده حاضر در این مراسم بودند.


vin-diesel-jordana-brewster-f9-cast-la-premiere-05

وین دیزل شارلیز ترون سریع و خشن 9
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین