کد خبر: 59327 A

هریسون فورد مصدوم شد

هریسون فورد مصدوم شد

هریسون فورد ۷۸ ساله در صحنه فیلمبرداری "ایندیانا جونز" از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شده است.

ایران آرت: هریسون فورد در حین فیلمبرداری یک صحنه مبارزه در فیلم "ایندیانا جونز ۵" مصدوم شد. شدت این مصدومیت در حال حاضر نامشخص است اما فورد از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شده است. زمان شروع دوباره فیلمبرداری در صورت لزوم مجدداً تغییر خواهد کرد.

تولید "ایندیانا جونز ۵" اوایل ماه ژوئن در استودیوهای پاینوود و دیگر لوکیشن‌های بریتانیا آغاز شده بود. فورد در این فیلم در کنار "مدس میکلسن"، "فیبی والر-بریج"، "بوید هالبروک"، و "شانت رنی ویلسون" نقش‌آفرینی می‌کند. فورد ۷۸ ساله آخرین بار در سال ۲۰۰۸ با فیلم "ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه کریستال" نقش جونز را بازی کرده است.

به گزارش 30نما، "جیمز منگولد" که "لوگان" و "فورد علیه فراری" را در کارنامه دارد، در این چندگانه جانشین "استیون اسپیلبرگ" شده که همچنان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم باقی مانده است. "کیتلین کندی"، "فرانک مارشال"، "سایمون امانوئل" دیگر تهیه‌کنندگان پروژه و "جان ویلیامز" آهنگساز فیلم است.

میکلسن ماه گذشته به "کلایدر" گفته بود: "بسیار بسیار هیجان‌زده‌ام. چند روز قبل "مهاجمان صندوق گمشده" را دوباره نگاه کردم، بسیار خوش‌ساخت و فریبنده است، و داستان‌سرایی‌اش عالی. بنابراین بله، افتخار بزرگی است بازی در چندگانه‌ای که با آن رشد کرده‌ای… این بخت را داشتم که ابتدا فیلمنامه را بخوانم. بله، همه آن چیزهایی بود که آرزو می‌کردم باشد، یعنی عالی بود."

"ایندیانا جونز ۵" در حال حاضر قرار است ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود.

 

 

هریسون فورد ایندیانا جونز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین