کد خبر: 59363 A

ناامیدی تنها بازیگر فرندز که نامزد جایزه امی نشد

ناامیدی تنها بازیگر فرندز که نامزد جایزه امی نشد

بازیگران سریال "دوستان" در مجموع ۱۶ نامزدی کسب کردند اما هیچ‌یک از این نامزدی‌ها به کاکس تعلق نداشت

ایران آرت: کورتنی کاکس هفته گذشته به همراه "لیسا کودرو" و "جنیفر انیستون" همبازیانش در سریال "دوستان" (Friends) در مصاحبه با "هاوارد استرن" گفتگوی صادقانه‌ای در مورد دریافت نکردن نامزدی امی در طول ۱۰ فصل آن سیت‌کام داشته است. کاکس تنها بازیگر سریال بود که نامزدی امی را دریافت نکرد.

کاکس می‌گوید: "بله، احساساتم را همیشه جریحه‌دار می‌کند. وقتی همه بازیگران به جز من نامزد شدند، قطعاً ناراحت شدم. برای بقیه خوشحال بودم، اما در نهایت فکر می‌کردم: "من تنها بازیگری‌ام [که نامزد نشده؟]" ناراحت‌کننده بود."

به گزارش 30نما، "لیسا کودرو" بیشترین نامزدی امی را با "دوستان" دریافت کرده و با شش نامزدی در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل در رتبه اول است. انیستون نیز با این سریال پنج بار در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول نامزد امی شد. "مت له‌بلانک" در طول ۱۰ فصل سریال سه نامزدی امی را کسب کرد در حالی که "متیو پری" و "دیوید شویمر" هر کدام یک نامزدی را دریافت کردند.

کاکس تأکید می‌کند: "دوست دارم برنده باشند. هرگز نخواسته‌ام چیزی را از کسی بگیرم. فقط گاهی تمایل دارم که در بعضی چیزها دخیل باشم… همه این دختران و پسران سریال لایق دریافت [نامزدی] هستند."

انیستون پس از "دوستان" با سریال "برنامه صبحگاهی" (The Morning Show) اپل نیز نامزد دریافت امی شده است. کاکس هنوز نامزدی امی در کارنامه ندارد اما با سریال کمدی "شهر یوزپلنگ‌ها" (Cougar Town)‌ نامزد گلدن گلوب شده است.

کاکس می‌گوید: "تنها چیزی که باعث شد احساس خوبی داشته باشم – چون همگی آن‌ها برنده جوایز و تحسین شده‌اند – نامزدی گلدن گلوب برای سال اول سریال "شهر یوزپلنگ‌ها" بود. دوست دارم بگویم که این نامزدی برای کسی مهم نیست اما برای من ارزش زیادی داشت… دوست داستم همکاران به من احترام بگذارند، می‌دانم که گلدن گلوب لزوماً از طرف همکاران اهدا نمی‌شود، اما کمی از تلخی [دریافت نکردن امی] را کم کرد."

 

کورتنی کاکس جنیفر انیستون لیسا کودرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین