کد خبر: 59622 A

تارانتینو صاحب دومین سالن سینما شد

تارانتینو صاحب دومین سالن سینما شد

تارانتینو سالن سینمای "ویستا تئاتر" لس‌فلیز را "نگین تاج" می‌خواند و وعده می‌دهد که تفاوت‌های زیادی داشته باشد با سینمای "نیو بورلی" رقیب که مدتی است در ادامه فعالیتش مشارکت کرده.

ایران آرت: کوئنتین تارانتینو این هفته در مصاحبه با پادکست "دکس شپرد" فاش کرد که یکی از سالن‌های سینمای معروف لس‌آنجلس را خریداری کرده است.

تارانتینو سالن سینمای "ویستا تئاتر" لس‌فلیز را "نگین تاج" می‌خواند و وعده می‌دهد که تفاوت‌های زیادی داشته باشد با سینمای "نیو بورلی" رقیب که مدتی است در ادامه فعالیتش مشارکت کرده. سینمای تاریخی ویستا یکی از چندین سینماهایی بود که با آغاز پاندمی ویروس کرونا تعطیل شد.

ماه گذشته شایعه بازگشایی این سینما شنیده شده بود اما به نظر می‌رسد که تارانتینو مراسم بازگشایی آن را به کریسمس آینده موکول کند. این فیلمساز می‌گوید: "وقتی "نیو بورلی" را حدود دو هفته قبل و در ماه ژوئن بازگشایی کردیم، تمامی نمایش‌ها به فروش رفت. و می‌خواهم اینجا موضوعی را اعلام کنم که مردم هنوز نمی‌دانند: من سینمای ویستا را خریده‌ام. احتمالاً حوالی کریسمس بازگشایی‌اش می‌کنیم. و باز هم فقط عناوینی که به شکل دیجیتال فیلمبرداری نشده باشند نمایش می‌دهیم. اما سینمایی رقیب نخواهد بود – فیلم‌های جدیدی که بیرون می‌آیند را نیز نشان می‌دهیم. اگر نسخه فیلم آن‌ها را به ما بدهند، عناوین جدید را هم روی پرده می‌بریم."

این کارگردان ادامه می‌دهد: "مثل "نیو بورلی" نخواهد بود؛ آن سینما فضای خاص خودش را دارد. ویستا مثل یک نگین تاج است. بنابراین بهترین کیفیت‌ها را نمایش می‌دهد، فیلم‌های قدیمی را هم اکران می‌کنیم اما فیلم‌هایی که بتوانند دو هفته روی پرده بمانند."

به گزارش ۳۰نما، تارانتینو مانند "کریستفر نولان" فیلمسازی است که همواره از تجربه دیدن فیلم‌ها در سالن‌های سینما به جای پلتفرم‌های دیجیتال و سایر روش‌ها حمایت کرده و تمایل دارد که فیلم‌ها بر روی بزرگ‌ترین پرده‌های ممکن و باکیفیت‌ترین شکل ممکن اکران شوند. این کارگردان در هفته‌های گذشته با برگزاری مصاحبه‌های پرشمار رمان "روزی روزگاری در هالیوود" (Once Upon a Time in Hollywood) که در آمازون پرفروش شده را معرفی کرده است. در یکی از جنجالی‌ترین این مصاحبه‌ها تارانتینو "بروس لی" را با "چارلز منسون" مقایسه کرد و انتقاد دختر آن رزمی‌کار "شنان لی" را برانگیخت.

 

تارانتینو کوئنتین تارانتیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین