کد خبر: 60111 A

خبر تازه از وضعیت جسمی باب اودنکرک/ واکنش بازیگران "برکینگ بد"

خبر تازه از وضعیت جسمی باب اودنکرک/ واکنش بازیگران "برکینگ بد"

باب اودنکرک پس از تحمل حمله قلبی در محل فیلمبرداری فصل ششم و پایانی سریال "بهتر است با سال تماس بگیرید" شبکه ای‌ام‌سی، در وضعیت پایداری به سر می‌برد.

ایران آرت: باب اودنکرک پس از تحمل حمله قلبی در محل فیلمبرداری فصل ششم و پایانی سریال "بهتر است با سال تماس بگیرید" (Better Call Saul) شبکه ای‌ام‌سی، در وضعیت پایداری به سر می‌برد. سه‌شنبه این هفته گزارش شده بود که اودنکرک پس از بی‌هوش شدن در محل فیلمبرداری به بیمارستان منتقل شده است. تولید این سریال در نیومکزیکو در جریان است. نمایندگان اودنکرک بستری شدن بازیگر را تأیید کرده‌اند اما علت بی‌هوش شدن او تا چندین ساعت نامشخص بود.

نمایندگان اودنکرک با انتشار بیانیه‌ای به واسطه "هالیوود ریپورتر" می‌گویند: "تأیید می‌کنیم که باب پس از تجربه یک حادثه مرتبط با قلب در وضعیت پایداری به سر می‌برد. او و خانواده‌اش مایل‌اند از پزشکان و پرستاران فوق‌العاده که مراقبش بودند، و نیز بازیگران و عوامل و تهیه‌کنندگانی که در کنارش ماندند قدردانی کند. اودنکرک‌ها همچنین مایلند از همه کسانی که برای آن‌ها آرزوی سلامتی کردند تشکر کنند و در این روزها که باب باید بهبودی پیدا کند درخواست کنند که حریم خصوصی‌شان حفظ شود."

به دنبال انتشار این گزارش‌ها، چندین تن از همبازیان اودنکرک برای او آرزوی بهبودی کردند. "دیوید کراس" که خالق و همبازی سریال کمدی "آقای شو با باب و دیوید" (Mr. Show with Bob and David) در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ بوده در توییتر می‌نویسد: "باب یکی از قوی‌ترین انسان‌هایی است که می‌شناسم، چه از نظر جسمانی چه روحی. این واقعه را پشت سر می‌گذارد."

به گزارش 30نما، "بهتر است با سال تماس بگیرید" پیش‌درآمدی است برای "برکینگ بد" (Breaking Bad) که اودنکرک اولین بار در آن سریال نقش "سال گودمن" را بازی کرد. "برایان کرانستون" ستاره "برکینگ بد" در صفحه اینستاگرامش در واکنش به بستری شدن اودنکرک می‌نویسد: "امروز که بیدار شد خبری شنیدم که تمام صبح مرا مضطرب کرد. دوست من باب اودنکرک دیشب در محل فیلمبرداری سریال "بهتر است با سال تماس بگیرید" بی‌هوش شده. در بیمارستان آلباکرکی بستری است و تحت مراقبت اما وضعیت او هنوز به صورت عمومی گزارش نشده. لطفاً امروز لحظه‌ای به یاد او باشید و برایش دعا کنید و انرژی مثبت بفرستید، سپاسگزارم."

"مایکل مک‌کین" بازیگر نقش برادر اودنکرک در "بهتر است با سال تماس بگیرید" می‌نویسد: "مشکلی برایت پیش نمی‌آید برادر."

"آرون پل" بازیگر نقش "جسی پینکمن" در "برکینگ بد" اضافه می‌کند: "عاشقت هستم دوست من."

انتظار می‌رود که فصل پایانی "بهتر است با سال تماس بگیرید" در قالب ۱۳ قسمت اوایل سال ۲۰۲۲ پخش شود.

 

هالیوود آرون پل بهتر است با سال تماس بگیرید باب اودنکرک مایکل مک کین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین