کد خبر: 60224 A

علی نصیریان: ناخوش احوال هستم

علی نصیریان: ناخوش احوال هستم

بازیگر پیشکسوت سینما گفت: این روزها کمی ناخوش احوالم و به همین خاطر خودم را در خانه قرنطینه کردم و از خانه بیرون نمی‌روم.

ایران آرت: علی نصیریان پیرامون تزریق واکسن کرونا گفت: موعد تزریق واکسن کرونای من رسید و دو دوز واکسن کرونایم را تزریق کردم.

وی در گفتگو با خبرگزاری میزان با اشاره به پایان بازی خود در فیلم سینمایی «روشنایی» و فعالیت روزانه خود خاطرنشان کرد: بازی من در فیلم سینمایی «روشنایی» به کارگردانی کامشاد کوشان به تازگی به اتمام رسیده است. این روزها کمی ناخوش احوالم و به همین خاطر خودم را در خانه قرنطینه کردم و از خانه بیرون نمی‌روم.

لازم به ذکر است علی نصیریان بازی در فیلم سینمایی «روشنایی» به نویسندگی و کارگردانی کامشاد کوشان را به تازگی به اتمام رسانده است. علی نصیریان، حسین پاکدل، بهاره رهنما، میکاییل کوشان، کاوه آشنا، فرهید سری، حمیدرضا اکبری ، مجید نریمان و ... بازیگران این فیلم هستند. فیلم سینمایی «روشنایی» نگاهی متفاوت به زندگی شهری و مشکلات آن داشته است.

کامشاد کوشان آخرین فیلم سینمایی خود را ۲۰ سال پیش در آمریکا با نام «راز بهشت/ Survivin Paradise» ساخت و «روشنایی»، اولین ساخته او در ایران است.

 

علی نصیریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین