کد خبر: 60253 A

بازگشت میزی ویلیامز به نقش محبوب آریا استارک

بازگشت میزی ویلیامز به نقش محبوب آریا استارک

بازیگر نقش آریا استارک در سریال "بازی تاج و تخت" به صورت ضمنی گفته است که ممکن است این شخصیت بار دیگر به تلویزیون بازگردد.

ایران آرت: آریا استارک (با بازی مایسی ویلیامز) فرزند شجاع و بی باک ند استارک (شان بین) و یک شخصیت مونث با رفتارهای پسرانه بود که یکی از محبوب ترین شخصیت های سریال Game of Thrones در ۸ فصل منتشر شده آن به شمار می رفت. تبدیل شدن از یک دختربچه شجاع به یک قاتل ببیرحم به زیبایی توسط ویلیامز به تصویر کشیده شده و طرفداران سریال نیز این نقش آفرینی را دوست داشتند. اکنون اما مایسی ویلیامز به صورت ضمنی گفته است که ممکن است این شخصیت بار دیگر به تلویزیون بازگردد.

مایسی ویلیامز اخیراً در برنامه Table Manners در مقابل جسی ویر نشست تا در مورد دوران بازی خود در سریال Game of Thrones صحبت کند. این بازیگر در صحبت های خود گفت که پس از پذیرفتن نقش آریا استارک، این شخصیت و دنیای سریال به دنیای واقعی او تبدیل شده است.

به گزارش روزیاتو، او با اشاره به اینکه فکر نمی کرده در چنین سن کمی به شهرت برسد، می گوید: «خیلی هیجان انگیز بود». اما مایسی ویلیامز در بخشی دیگر از صحبت های خود چیزی گفت که می تواند برای طرفداران سریال Game of Thrones هیجان انگیز باشد و آن اینکه وی گفت علاقه دارد نقش آریا استارک را در آینده دوباره تکرار کند: «خب می توانم این نقش را دوباره بازی کنم چون نمردم. منتظر تماس هستم!». بعد از مرگ تعدادی از شخصیت های اصلی در فصل هشتم و آخر Game of Thrones، طرفداران از اینکه می دیدند آریا استارک زنده مانده بسیار خوشحال بودند، به ویژه پس از آنکه وی توانست پادشاه شب را در اپیزود سوم این فصل با نام The Long Night از پای درآورد. آخرین سکانسی که از آریا استارک دیده می شد، وی سوار بر یک کشتی به سوی غرب وستروس می رفت تا سرزمین های ناشناخته را کشف کند.

آریا استارک

در حالی که فصل هشتم این سریال نتوانست انتظارات بسیاری از طرفداران را برآورده کند، بسیاری خوشحال بودند که آریا مسیری شادتر را در زندگی خود در پیش گرفت، پس از آنکه سندور کلیگین او را متقاعد کرد که مسیر انتقام را در پیش نگیرد. ویلیامز در مصاحبه خود همچنین به رابطه نزدیکش با سوفی ترنر که نقش خواهر بزرگترش، سانسا، را بازی می کرد اشاره نموده است. وی می گوید که سوفی ترنر نزدیک ترین شخص به او در هنگام ساخت سریال بوده است: «او نقش خواهرم را بازی می کرد پس ما مثل خواهرها بودیم. ما همزمان نقش هایمان را بدست آوردیم و با هم در سریال بزرگ شدیم و این بسیار فوق العاده بود که کسی را داشته باشی که همزمان همه چیز را شبیه تو تجربه کند».

آریا استارک

اما او به نیمه تاریک معروف شدن در سنین پایین نیز اشاره می کند و می گوید: «اما آن زمان، من هم همان حسی را داشتم که دیگران می توانستند در این شرایط داشته باشند، در مورد همه چیز خود را تحت فشار می دیدم. اما همه جا در انظار عمومی احساس اضطراب می کردم». اما ویلیامز می گوید که مادرش را در هنگام فیلمبرداری ها در کنار خود داشته که کمک بسیاری به او می کرده است: «مادرم فوق العاده است و خیلی ممنونم که او تمام مدت در کنار من بود».

 

آریا استارک بازی تاج و تخت میزی ویلیامز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین