کد خبر: 60840 A

تشویق ۹ دقیقه‌ای فیلم پدرو آلمودوار در ونیز/ انتخابی پیروزمندانه برای افتتاحیه

تشویق ۹ دقیقه‌ای فیلم پدرو آلمودوار در ونیز/ انتخابی پیروزمندانه برای افتتاحیه

این فیلم که داستانی مورد دون زن با بازی "پنه‌لوپه کروز" و "میلنا اسمیت" روایت می‌کند که در یک بیمارستان در آستانه به دنیا آوردن فرزندشان هستند و مثل خواب‌گردها در بیمارستان پرسه می‌زنند، با استقبال منتقدین روبرو شده است.

ایران آرت: فیلم "مادران موازی" (Parallel Mothers) به کارگردانی "پدرو آلمودوار" چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی ونیز با نه دقیقه تشویق ایستاده مواجه شد. این فیلم که داستانی مورد دون زن با بازی "پنه‌لوپه کروز" و "میلنا اسمیت" روایت می‌کند که در یک بیمارستان در آستانه به دنیا آوردن فرزندشان هستند و مثل خواب‌گردها در بیمارستان پرسه می‌زنند، با استقبال منتقدین روبرو شده است.

منتقد "ددلاین" این فیلم را اثری "ناب و ژرف در مورد عشقی عمیق و مرگ" توصیف کرده و آن را "انتخابی پیروزمندانه" برای شب افتتاحیه ونیز هفتاد و هشتم دانسته است.

آلمودوار سال گذشته نیز فیلم "صدای انسانی" (The Human Voice) با بازی "تیلدا سویینتون" را در این جشنواره داشت. سونی پیکچرز "مادران موازی" را ۲۴ دسامبر در سینماهای آمریکا اکران می‌کند.

به گزارش 30نما، کروز در نشست مطبوعاتی "مادران موازی" گفته بود: "احساس می‌کنم که خوشبخت‌ترین دختر دنیا هستم که این همه سال با آلمودوار همکاری کرده‌ام… او فرصت‌های بی‌نظیر، و شخصیت‌های چالش‌برانگیز و زیبایی در اختیار من گذاشته – همگی آن‌ها نسبت به یکدیگر و نسبت به خود من متفاوتند."

کروز اضافه می‌کند که علت روی آوردنش به بازیگری در سن ۱۶ سالگی آلمودوار و فیلم "من را ببند" (Tie Me Up, Tie Me Down) او بوده است: "او به‌شدت بر روی فیلمبرداری متمرکز است و هیچ‌وقت نمی‌بینید که گوشی موبایل به دست گرفته باشد یا با کسی حرف بزند."

در مراسم افتتاحیه جشنواره امسال "شیر طلایی" افتخاری به "روبرتو بنینی" بازیگر فیلم برنده اسکار "زندگی زیبا است" (Life Is Beautiful) اهدا شد.

 

پنه لوپه کروز پدرو آلمودوار مادران موازی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین