کد خبر: 61425 A

ببینید: حضور ستارگان سینما در افتتاحیه جیمز باند

ببینید: حضور ستارگان سینما در افتتاحیه جیمز باند

دنیل کریگ، بیلی آیلیش، بیلی آیلیش، جیسون موموآ و... از جمله ستارگانی هستند که در افتتاحیه فیلم جیمز باند حضور پیدا کردند.

ایران آرت: ستارگان فیلم "وقتی برای مردن نیست" (No Time To Die) پس از ماه‌ها انتظار سرانجام دوشنبه شب این هفته روی فرش قرمز ظاهر شدند. "دنیل کریگ"، "لئا سیدو"، "لاشانا لینچ"، "آنا د آرماس"، "کری فوکوناگا" کارگردان و "فیبی والر-بریج" نویسنده از جمله این ستارگان بودند.

کریگ برای پنجمین و آخرین بار در نقش "جیمز باند" بازی کرده و لینچ در این فیلم به عنوان یک مأمور ۰۰۷ جدید معرفی خواهد شد. "لئا سیدو" نیز نقش شخصیت "دکتر مدلین سوان" را بازی کرده در حالی که "رامی مالک" نقش یک شخصیت شرور را ایفا می‌کند. دیگر بازیگران فیلم "بن ویشا"، "نایومی هریس"، و "جفری رایت" خواهند بود.

"بیلی آیلیش" که تیتراژ آغازین فیلم باند بیست و پنجم را اجرا کرده نیز در این مراسم به همراه برادرش حضور پیدا کرده بود. علاوه بر این، چهار عضو خانواده سلطنتی بریتانیا از جمله پرنس ویلیام و پرنس چارلز به همراه "باربارا بروکلی" و "مایکل جی. ویلسون" تهیه‌کنندگان چندگانه به روی فرش قرمز آمدند.


1

به گزارش 30نما، مستند "جیمز باند شدن" اپل تی‌وی‌+ که به‌تازگی منتشر شده کریگ را در آخرین روز فیلمبرداری "وقتی برای مردن نیست" احساساتی نشان داده بود. او می‌گوید: "افراد بسیار زیادی در این جمع پنج فیلم در کنار من بودند، و می‌دانم در مورد اینکه چه احساسی نسبت به این فیلم‌ها دارم حرف‌های زیادی زده شده، بهرحال. اما عاشق تک‌تک لحظاتی بودم که در این فیلم‌ها بازی کردم، به‌ویژه این یکی، چون هر روز صبح که بیدار می‌شد فرصت همکاری با شما را داشتم. و این یکی از بزرگ‌ترین افتخارات زندگی من بوده است."

2

کریگ اکتبر سال گذشته در مصاحبه با "جیمی فالن" گفته بود: "این فیلم از همه ما مهم‌تر است. می‌خواهیم آن را همزمان در سراسر دنیا عرضه کنیم اما حالا زمان مناسبی برای این کار نیست. بنابراین امیدواریم که ۲ آوریل تاریخ مورد نظر ما باشد." او در مورد اینکه چه توصیه‌ای به بازیگر بعدی نقش باند دارد اضافه می‌کند: "گند نزن. اثر زیبا و شگفت‌انگیزی است. نمی‌دانم چه چیز دیگری باید بگویم."

"وقتی برای مردن نیست" ۳۰ سپتامبر در بریتانیا و ۸ اکتبر در ایالات متحده اکران خواهد شد.
 

3

جیمز باند دنیل کریگ بیلی آیلیش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین