کد خبر: 61679 A

رونمایی از گریم جالب تیموتی شالامی در فیلم وانکا/ عکس

رونمایی از گریم جالب تیموتی شالامی در فیلم وانکا/ عکس

فیلم "وانکا" با بازی تیموتی شالامی در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

ایران آرت: تیموتی شالامی اولین تصویر از ظاهر خود در فیلم "وانکا" (Wonka) برادران وارنر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود می‌نویسد: "تعلیق وحشتناک است، امیدوارم دوام پیدا کند."

"سایمون ریچ" پیش‌نویس اول فیلمنامه را به نوشته و "سایمون فارنابی" و "پل کینگ" که کارگردان فیلم نیز خواهد بود، آخرین نسخه آن را به نگارش درآورده‌اند. در کتاب‌های "رولد دال"، شخصیت "ویلی وانکا" مالک کارخانه شکلات‌سازی است و اولین بار در سال ۱۹۶۴ در کتاب "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی" خلق شده است. این شخصیت در سال ۱۹۷۲ و در کتاب "چارلی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای" (Charlie and the Great Glass Elevator) نیز حضور پیدا کرد.

کینگ برای این اقتباس گروهی از بازیگران "پدینگتون" (Paddington) از جمله "تام دیویس"، "سایمون فارنبی"، و "کوبنا هولدبروک-اسمیت" را فراخونده است. "جیم کارتر"، "متیو  بینتون"، "ریچ فالچر" دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. "روان اتکینسون"، "سالی هاکینز" و "الیویا کولمن" نیز به‌تازگی به این فیلم پیوسته‌اند.

258

شلمی در اقتباس سینمایی "تل‌ماسه" (Dune) "دنی ویلنوو" و سپس "فرنچ دیسپچ" (The French Dispatch) "وس اندرسون" به سالن‌های سینما بازمی‌گردد. او به‌تازگی بازی در "بالا را نگاه نکن" (Don’t Look Up) "آدام مک‌کی" مقابل "جنیفر لارنس" و "لئوناردو دی‌کاپریو" را به پایان رسانده است.

فیلم "وانکا" در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

تیموتی شالامی فیلم وانکا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین