کد خبر: 63204 A

کیفیت پایین فروش بالا، خیلی بالا/ فروش کمدی ها ۱۰ میلیارد در یک هفته/ کمدی اصلاح طلب اصولگرا رامبد و پیمان قاسم خانی هم این جوری ست؟

کیفیت پایین فروش بالا، خیلی بالا/ فروش کمدی ها ۱۰ میلیارد در یک هفته/ کمدی اصلاح طلب اصولگرا رامبد و پیمان قاسم خانی هم این جوری ست؟

پس از فیلم‌های پرفروش «دینامیت» و «گشت 3»، کمدی «چپ راست» با بازی سارا بهرامی، رامبد جوان و ویشکا آسایش و پیمان قاسم خانی هم در راه اکران است. گفته می شود سینما در یک هفته اخیر ۱۰میلیارد فروخته که سهم اکثریت مطلق آن مربوط به همین کمدی هاست.

ایران آرت: مائده کاشیان در خراسان نوشت:پس از فروش خوب فیلم «دینامیت» و صدرنشینی آن در گیشه، راه برای دیگر آثار کمدی که شانس زیادی برای فروش بالا داشتند و در انتظار بهبود شرایط و رونق دوباره گیشه بودند نیز باز شد و صاحبان این آثار به اکران فیلم خود رضایت دادند. مدتی است که «گشت 3» ساخته سعید سهیلی روی پرده سینما رفته و قرار است از اول دی ‌ماه، فیلم «چپ راست» ساخته حامد محمدی هم به نمایش دربیاید.

فروش خوب «دینامیت» و «گشت 3»

فیلم «دینامیت» ساخته مسعود اطیابی از 10 تیرماه به نمایش درآمد و با فروش تقریبا 500 میلیون تومانی در دو روز اول اکران، شروع امیدوارکننده‌ای داشت. فروش دو میلیارد و 535 میلیون تومانی «دینامیت» در هفته گذشته نشان می‌دهد این فیلم همچنان در گیشه می‌فروشد. رقم فروش کلی فیلم اطیابی نیز تا دیروز به 30 میلیارد و 486 میلیون تومان رسیده بود. از 26 آبان‌ماه با نمایش «گشت 3»، رقیب «دینامیت» از راه رسید و این فیلم هم با فروش یک میلیارد تومانی پس از گذشت یک روز از اکران، افتتاحیه موفقی داشت. «گشت 3» در هفته گذشته چهار میلیارد و 960 تومان فروش داشته و پس از یک ماه، به فروش تقریبا 22 میلیاردی دست پیدا کرده است.

«چپ راست» رقیب کمدی‌های پرفروش

فارغ از نظر منفی مخاطبان درباره کیفیت دو فیلم «دینامیت» و «گشت 3»، اما فروش خوب این فیلم‌ها امید به فروش بالای «چپ راست» را بیشتر کرده است. داستان فیلم درباره جابه‌جا شدن نوزادان دو زوج اصلاح‌طلب و اصولگرا در بیمارستان و ماجراهایی است که برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

بازیگران اصلی این فیلم سارا بهرامی، رامبد جوان، ویشکا آسایش و پیمان قاسمخانی هستند.

سارا بهرامی به تازگی با فیلم‌های غیرکمدی در سینما دیده شده و پس از فیلم پرفروش «هزارپا» با کمدی «چپ راست» به سینما می‌آید. ویشکا آسایش که آخرین فیلم کمدی‌اش در سینما یعنی «ما همه با هم هستیم» شکست خورده بود، با این فیلم شانس تازه‌ای برای جبران ناکامی‌ خود دارد.

پیمان قاسمخانی که بیشتر به عنوان فیلم نامه‌نویس و نویسنده شناخته می‌شود، بار دیگر با یکی از معدود تجربه‌های بازیگری‌اش روی پرده سینما حضور خواهد داشت. سروش صحت، مونا فرجاد و ستاره اسکندری نیز از دیگر بازیگران «چپ راست» هستند و شاهد ترکیب متفاوتی در گروه بازیگران فیلم خواهیم بود.

کمدی «چپ راست» فیلم پرستاره‌ای است و کمدین‌های محبوبی در آن بازی کرده‌اند. علاوه بر این، مضمون سیاسی قصه نیز کنجکاوی تماشاگر را برمی‌انگیزد، در نتیجه این فیلم رقیب مهمی برای کمدی‌های پرفروش روی پرده به حساب می‌آید.

باید دید با اضافه شدن این فیلم به میدان رقابت «دینامیت» و «گشت 3»، چه اتفاقی می‌افتد و شرایط به نفع کدام یک از کمدی‌ها تغییر خواهد کرد.

 

 

رامبد جوان پیمان قاسم خانی ویشکا آسایش سارا بهرامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین