کد خبر: 63444 A

عماد: عاشق دندون خرگوشیاتم. طوبا: تازه هنوز مسواکشون نزدم فقط ۱۵ میلیون فروخت!/ کجایی ایتالیا ایتالیا

عماد: عاشق دندون خرگوشیاتم. طوبا: تازه هنوز مسواکشون نزدم فقط ۱۵ میلیون فروخت!/ کجایی ایتالیا ایتالیا

یک درام عاشقانه رمانتیک فانتزی اونم کمدی که پرسش ها را برانگیخته است.

ایران آرت: میزان نوشت: فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» با وجود گذشت یک ماه از اکران خود در سینما‌های کشور تاکنون به فروشی ۱۵ میلیون تومانی دست یافته است، رقمی که بدون شک شکست مالی بزرگی برای این اثر محسوب می‌شود.

این فروش ناچیز فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» در حالی رخ می دهد که اکثریت آثار سینمای کمدی و اجتماعی مرز میلیاردی شدن را پشت سر گذاشته اند، البته این فیلم در زمان اکران خود در جشنواره فیلم فجر هم با نقدهای خوبی روبرو نشد.

فیلم دوم کاوه صباغ زاده اثری است که به نوعی درام عاشقانه محسوب می‌شود، اما به طور کلی قدرت و لحظات جذاب ایتالیا ایتالیا را نداشته و با داستانی خطی و ساده نمی‌تواند اتفاق تازه‌ای به مخاطب هدیه دهد، مشکلی که در جشنواره فیلم فجر هم به خوبی احساس می‌شد. شاید شکست پروژه دوم صباغ زاده وی را متقاعد کند تا در ژانر درام عاشقانه هم از فیلمنامه و بازیگران بهتری استفاده نماید.  

البته صباغ زاده نسبت به اکران فیلم خود اعتراض داشت، وی گفت که قرار نبوده فیلمش همزمان با شروع اکران فیلم گشت ارشاد روی پرده نقره ای برود و شکست مالی این فیلم را به نوعی به دلیل چرخه بد اکران در سال جاری دانست.

«رمانتیسم عماد و طوبی» نام فیلم جدید این کارگردان جوان است که بار دیگر در حال و هوایی خاص ساخته خواهد شد، از جمله نکات جالب توجه عماد و طوبی می توان به حضور بازیگران جوان و بعضاً کمتر شناخته شده در سینما اشاره کرد.

در این فیلم نیز همچون «ایتالیا ایتالیا» مهدی صباغ زاده، پدر کاوه صباغ زاده تهیه کنندگی را بر عهده دارد، «رمانتیسم عماد و طوبا» دومین تجربه کارگردانی صباغ زاده بعد از فیلم «ایتالیاایتالیا» است که توانسته بود نظر سینماگران، منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

فیلمنامه این فیلم سینمایی در ژانر کمدی، رمانتیک، فانتزی؛ اقتباسی آزاد از کتابی نوشته آلن دوباتن است که توسط کاوه صباغ زاده به نگارش درآمده است. در خلاصه داستان «رمانتیسم عماد و طوبا» آمده است: «عماد: عاشق دندون خرگوشیاتم. طوبا: تازه هنوز مسواکشون نزدم»

الناز حبیبی، حسام محمودی و علی انصاریان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. ایتالیا ایتالیا فیلم اول صباغ زاده در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و توانست نظرات مثبتی را برای خود جذب نماید.

علی انصاریان الناز حبیبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین