کد خبر: 63931 A

کیهان و حمایت جالب از احسان علیخانی و داوران جدید عصر جدید

کیهان و حمایت جالب از احسان علیخانی و داوران جدید عصر جدید

کیهان در صفحه سوم خود حمایت و در واقع تجلیل جالبی از احسان علیخانی و داوران جدید برنامه عصر جدید کرد.

ایران آرت: کیهان نوشت: با آغاز ضبط فصل سوم «عصر جدید» از داوران این برنامه رونمایی شد و ژاله صامتی با نزدیک به سه دهه سابقه بازی در آثار مطرح و خاطره‌انگیز سینما و تلویزیون، کارن همایونفر با نزدیک به سی سال ساخت موسیقی برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی و دریافت سه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر، مجید اسماعیلی منتقد، تهیه‌کننده آثار مطرح سینمایی، استاد دانشگاه و کارگردان انیمیشن در کنار امین حیایی بازیگر برگزیده جشنواره اخیر فیلم فجر به ارزیابی هنرنمایی شرکت‌کنندگان «عصر جدید» خواهند پرداخت.

صامتی بعد از دو فصل جایگزین رویا نونهالی می‌شود، همایونفر هم بجای آریا عظیمی‌نژاد بر صندلی داوری این برنامه می‌نشیند و امین حیایی برای سومین فصل پیاپی در تیم داوری حضور خواهد داشت.
مجید اسماعیلی که جایگزین سید بشیر حسینی شده است چهره کمتر شناخته‌شده این جمع داوری است اما در سابقه‌اش تهیه‌کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی به چشم می‌خورد. این استاد دانشگاه که علاوه بر مهندسی برق، در رشته علوم سیاسی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد است، در جشنواره‌های فیلم حقیقت، چهل‌چراغ و مقاومت به‌عنوان داور حضور داشته و از بنیانگذاران ساخت انیمیشن در ایران محسوب می‌شود و علاوه بر طراحی و تهیه ۱۴ مجموعه انیمیشن، دو فیلم در این حوزه کارگردانی کرده که می‌توان به انیمیشن مطرح «فرمانروای آب»‌ اشاره کرد.
بنابر این گزارش، سری جدید برنامه عصر جدید از عید نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه سال جاری تا عید غدیر سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
 

 

روزنامه کیهان امین حیایی احسان علیخانی ژاله صامتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین