کد خبر: 64037 A

کمک ۳ میلیون دلاری خانم سلبریتی به پناه‌جویان اوکراینی

کمک ۳ میلیون دلاری خانم سلبریتی به پناه‌جویان اوکراینی

کونیس و همسر بازیگرش اشتون کوچر اعلام می‌کنند که ۳ میلیون دلار به پناه‌جویان اوکراینی اهدا خواهند کرد.

ایران آرت: میلا کونیس بازیگر اوکراینی تبار سکوتش را در مورد جنگ روسیه و اوکراین شکست. این بازیگر ۳۸ ساله پنجشنبه این هفته (۳ مارس) در صفحه اینستاگرامش با انتشار ویدیویی به این نبرد خونین واکنش نشان داده است.

کونیس و همسر بازیگرش اشتون کوچر اعلام می‌کنند که ۳ میلیون دلار به پناه‌جویان اوکراینی اهدا خواهند کرد. میلا در ابتدا می‌گوید: «من در سال ۱۹۸۳ در چرنیوتسی اوکراین به دنیا آمدم. در سال ۱۹۹۱ به آمریکا آمدم. به آمریکایی بودنم افتخار می‌کنم. قدردان همه چیزی که این کشور به من و خانواده‌ام بخشیده هستم. اما، امروز، بیش از هر زمان دیگری به اوکراینی بودنم افتخار می‌کنم.» کوچر اضافه می‌کند:‌ «و من بیش از همیشه به ازدواج با یک اوکراینی افتخار می‌کنم.»

به گزارش ۳۰نما، کونیس اضافه می‌کند: «رویدادهایی در حال وقوع اوکراین بسیار ناراحت‌کننده است. در این دنیا جایی برای این نوع حملات ناروا به بشریت وجود ندارد. اگرچه شاهد شهامت مردم کشوری بوده‌ایم که من در آن به دنیا آمده‌ام، اما از سوی دیگر نیاز آن‌هایی که امنیت را انتخاب کرده‌اند را نیز دیده‌ایم.»

ستارگان «آن سریال دهه هفتادی» (That '70s Show) در صفحه اینستاگرامشان می‌نویسد که ۳ میلیون دلار به مراکز پناه‌جویان در لهستان، رمانی، مجارستان، اسلواکی و مولدای اهدا می کنند.

 

اشتون کوچر میلا کونیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین