کد خبر: 64064 A

آنجلینا جولی در یمن چه می‌کند؟/ عکس

آنجلینا جولی در یمن چه می‌کند؟/ عکس

ستاره ۴۶ ساله سینما می‌گوید که بیش از ۲ میلیون کودک یمنی از تحصیل بازمانده‌اند. او یادآور می‌شود: همه مستحق یک نوع غمخواری‌اند...

ایران آرت: آنجلینا جولی بازیگر برنده اسکار یکشنبه این هفته در اینستاگرام اعلام کرد که به شهر عدن سفر کرده که به «یکی از بدترین بحران‌های حقوق بشری دنیا» دچار است.

جولی می‌نویسد: «در عدن فرود آمدم، تا با خانواده‌های بی‌سرپناه و پناه‌جویان ملاقات کنم و حمایتم از مردم یمن را نشان دهم. با گذر روزها تمام تلاشم را می‌کنم تا از روی زمین ارتباط برقرار کنم.»

ویدئو: آنجلینا جولی را در یمن ببینید/ سلبریتی های دنیا مبهوت شدند

به گزارش ۳۰نما، بازیگر «جاودانگان» (Eternals) در مورد بحران روسیه و اوکراین اضافه می‌کند: «همچنانکه شاهد وقوع لحظات وحشتناک در اوکراین هستیم، و خواهان پایان فوری جنگ و دسترسی به کمک‌های بشردوستانه‌ایم، من اینجا در یمن به سر می‌برم تا از مردمی که به‌شدت به صلح و آرامش نیازمندند حمایت کنم. وضعیت اینجا یکی از بدترین بحران‌های حقوق بشری در دنیاست، و در هر ساعت یک شهروند کشته یا مجروح می‌شود. جنگ اقتصاد این کشور را نابود کرده، و بیش از ۲۰ میلیون یمنی به کمک‌های بشردوستانه برای بقا محتاج هستند.»

آنجلینا+جولی.......

این بازیگر ۴۶ ساله اضافه می‌کند که بیش از ۲ میلیون کودک یمنی از تحصیل بازمانده‌اند. او می‌نویسد: «همه مستحق یک نوع غمخواری‌اند.»

جولی در یکی از تصاویر ارسالی در اینستاگرام می‌گوید: «این هفته یک میلیون نفر مجبور شدند از جنگ وحشتناک در اوکراین بگریزند. اگر درسی از این وضعیت هولناک آموخته باشیم، این است که نمی‌توانیم در مورد اینکه چه کسی استحقاق حمایت و حق دفاع دارد گزینشی عمل کنیم. همه مستحق یک نوع غمخواری‌اند. زندگی شهروندان قربانی جنگ در همه جا ارزش یکسانی دارد. پس از هفت سال جنگ، مردم یمن نیز به محافظت، حمایت، و مهم‌تر از همه، صلح و آرامش نیازمندند.»

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین