کد خبر: 64089 A

ودکای مهدی هاشمی، و ماجراهای پژمان جمشیدی، شریفی نیا و مهراوه و الهام و مهتاب

ودکای مهدی هاشمی، و ماجراهای پژمان جمشیدی، شریفی نیا و مهراوه و الهام و مهتاب

خبرهای جذاب از هنرمندان بخوانید

ایران آرت: خراسان نوشت: پژمان جمشیدی به زودی برای اجرای نمایش «آن سوی آینه» به کارگردانی علی سرابی روی صحنه می‌رود. ریما رامین‌فر، الناز حبیبی، مارال بنی‌آدم و علی سرابی دیگر بازیگرانی هستند که در این تئاتر حضور دارند.

محمدرضا شریفی‌نیا مجوز نمایش فیلم «عروس خیابان فرشته» ساخته مهدی خسروی را دریافت کرد. او به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر در این اثر حضور دارد. عاطفه رضوی و مهراوه شریفی‌نیا از دیگر بازیگران فیلم هستند.

الهام پاوه‌نژاد با بازپخش سریال کمدی «چوب خط» ساخته حمید بهرامیان در شبکه آی‌فیلم دیده می‌شود. این مجموعه با بازی امیرمهدی ژوله، حسن زارعی، بهار کاتوزی و امیر نوری هرشب ساعت 21 پخش می‌شود.

داریوش فرضیایی از 26 اسفند ساعت 21، با ویژه برنامه «عیدانه عمو پورنگ» در شبکه دو حضور دارد. او 29 اسفند بعد از اذان ظهر تا تحویل سال نیز این برنامه را با حضور چهره‌های مختلف روی آنتن خواهد داشت.

نیما شعبان‌نژاد در ویژه برنامه‌های نوروزی «خندوانه» در نقش شخصیت‌های «بایرام»، «خانومی» و «کیا» به این برنامه بازمی‌گردد. او در فصل جدید به دلیل مشغولیت نتوانسته بود در «خندوانه» حضور داشته باشد.

پدرام کریمی در مراسم رونمایی از سرویس‌های جدید تلوبیون، به عنوان مجری برنامه «سریالیست» مورد تقدیر قرار گرفت. این مراسم روز سه‌شنبه با حضور رئیس صداوسیما و معاون سیما برگزار شده است.

مهتاب ثروتی در سریال «مترجم» اثر بهرام توکلی بازی کرده و در این مجموعه با صابر ابر همبازی شده است. این سریال در پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد. ثروتی اکنون مجموعه «خاتون» را در حال انتشار دارد.

محمدرضا رهبری به جمع بازیگران سریال کمدی «آزادی مشروط» کاری از مسعود ده‌نمکی اضافه شده. این سریال با بازی علیرضا استادی و مهران رجبی، به فعالیت کادر درمان و گروه‌های جهادی در دوران کرونا می‌پردازد.

مهدی هاشمی در توضیح ویدئوی پرحاشیه‌ای که علیه جنگ روسیه و اوکراین منتشر کرده بود، گفته است که آن ویدئو مربوط به تبلیغ یک تئاتر بوده و این تبلیغ را با مشورت کارگردان این نمایش به اشتراک گذاشته است.

مهدی هاشمی محمد رضا شریفی نیا ودکا مهدی هاشمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین