کد خبر: 64204 A

جانی دپ سه مرد را به دادگاه کشاند/ آبروی امبر هرد در خطر

جانی دپ سه مرد را به دادگاه کشاند/ آبروی امبر هرد در خطر

پل بتنی ستاره سریال وانداویژن (WandaVision)، جیمز فرانکو، ایلان ماسک به دادگاه شکایت جانی دپ و امبر هرد از یکدیگر دعوت شدند.

ایران آرت: در دادگاه شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری «جانی دپ» از همسر سابقش «امبر هرد» به اتهام افترازنی که در ماه آوریل برگزار خواهد شد، اسامی شناخته‌شده‌ای حضور پیدا خواهند کرد.

پل بتنی ستاره سریال «وانداویژن» (WandaVision)، جیمز فرانکو، ایلان ماسک، نمایندگان استودیوهای دیزنی و برادران وارنر، پلیس لس‌آنجلس، دوستان، خویشاوندان و دیگر افراد مرتبط با بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) و «آکوامن» (Aquaman) به دادگاه احضار شده‌اند.

رسیدگی به اتهامات با شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ از هرد به اتهام افترازنی با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» آغاز خواهد شد. هرد در سال ۲۰۱۸ در این مقاله بی‌آنکه نامی از دپ ببرد خود را قربانی خشونت خانگی نامیده بود. این دادگاه ۱۱ آوریل برگزار خواهد شد. هرد در واکنش به این اتهام، سپتامبر ۲۰۲۰ شکایتی ۱۰۰ میلیون دلاری علیه دپ ثبت کرد. دپ پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش نامیده بود، از چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) اخراج شد.

به گزارش ۳۰نما، فرانکو و ماسک که از سوی دپ به این دادگاه احضار شده‌اند، متهم به برقراری رابطه نامشروع با هرد هستند و به صورت مجازی در این جلسان حاضر خواهند شد. بازیگر نامزد اسکار «هنرمند فاجعه» (Disaster Artirst) و ثروتمندترین مرد دنیا به علاوه «الن بارکین» در فهرست شهود هرد وجود دارند.

بتنی نیز به شکل مجازی در دادگاه حاضر خواهد شد تا در مورد پیام‌های رد و بدل شده میان او دپ با عباراتی چون «سوزاندن»، «غرق کردن» و برقراری رابطه جنسی با «جسد سوخته» هرد شهادت دهد.

 

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین