کد خبر: 64013 A

جانی دپ: بیا امبر هرد را آتش بزنیم!

جانی دپ: بیا امبر هرد را آتش بزنیم!

دپ ابتدا می‌خواست امبر هرد را آتش بزند اما بعد تصمیم گرفت او را غرق کند! آقای بازیگر آن شب فکرهای شوم‌تری در سر داشت.

ایران آرت: پل بتنی بار دیگر در مورد پیام‌های خصوصی‌اش به "جانی دپ" در مورد "امبر هرد" مصاحبه کرد. آن پیام‌های ناخوشایند در سال ۲۰۱۳ رد و بدل شده بودند. دپ در یکی از آن پیام‌ها به بتنی می‌گوید: "بیا امبر را آتش بزنیم!"

بتنی در پاسخ به دپ می‌نویسد:‌ "این موضوع را بررسی کردم و فکر نمی‌کنم که باید امبر را آتش بزنیم – او همنشین دلپذیری است و دیدنش خوشایند، به علاوه تردید دارم که ساحره باشد. البته می‌توانیم عمل انگلیسی را در این وضعیت امتحان کنیم – آزمون غرق کردن را انجام می‌دهیم. نظرت چیست؟" دپ در پاسخ به بتنی می‌نویسد: "بیا پیش از آنکه او را آتش بزنیم او را غرق کنیم! بعد برای اینکه مطمئن شوم مرده‌، به جسد مرده‌اش تجاوز کنم."

به نوشته ۳۰نما، بتنی در مصاحبه جدیدی با "تایمز" جزئیات بیشتری در مورد این پیام‌ها فاش می‌کند و این اتفاق را "خجالت‌آور" و "لحظه‌ای بسیار سورئال" می‌خواند. او اضافه می‌کند: "او را پیش‌تر می‌شناختم. اما چند سال با هم حرف نزده بودیم. در حین ازدواج‌شان آن‌ها را نمی‌شناختم. بنابراین برای آن مسائل در دسترس نبودم. در دنیایی دور از متن [و حاشیه‌ای] زندگی می‌کنیم."

بتنی ادامه می‌دهد: "می‌دانم چگونه عمل می‌کند. هر چیزی که بگویید مثل اکسیژن برای آتش است. اما هیچ آتش لعنتی وجود ندارد. تنها راه شایسته و مؤثر مواجه شدن با این وضعیت این است که بگویی: فکر نمی‌کنم کسی وجود داشته باشد که بخواهد گروهی از وکلا پیام‌های خصوصی [گوشی موبایلش] را وارسی کنند."

ستاره "وانداویژن" (WandaVision) پیش‌تر در مصاحبه با "ایندیپندنت" گفته بود: "فکر می‌کنم صحبت در مورد این موضوع بسیار دشوار است و آتش آن را شعله‌ورتر می‌کند." او اضافه می‌کند: "لحظه عجیبی بود. چیزی که عجیب بود این بود که یکی از پرده‌درترین روزنامه‌های لندن و وکلای آن‌ها ناگهان پیام‌های متن ۱۰ سال اخیر شما را رو کرده‌اند. می‌توانید تصور کنید چه حسی دارد که مشتی وکیل تک‌تک ایمیل‌ها و پیام‌های شما در ۱۰ سال گذشته را ببینند؟ تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که حس ناخوشایندی داشت."

 

جانی دپ امبر هرد پل بتنی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین