کد خبر: 64230 A

گلشیفته فراهانی و متفاوت‌ترین نوروز عمر ۳۸ ساله‌اش

گلشیفته فراهانی و متفاوت‌ترین نوروز عمر ۳۸ ساله‌اش

بازیگر ۳۸ ساله سینمای فرانسه و هالیوود می‌گوید برای اولین بار در طول عمرش نوروز را سر صحنه فیلمبرداری جشن گرفته است.

ایران آرت: گلشیفته فراهانی ستاره فیلم اکشن "آزادسازی" (Extraction) نتفلیکس، نوروز ۱۴۰۱ را در محل فیلمبرداری قسمت دوم (Extraction 2) جشن گرفت. 

فراهانی در استوری‌های اینستاگرامش می‌گوید: "دوستان نازنینم، سال نو شما مبارک. نوروزتان مبارک. من تمام روز سر کار بودم. اولین سالی بود که حتی باید لحظه سال تحویل سر کار می‌ماندم. و الان هم که می‌بینید برگشته‌ام. شب عید توی اتاق هتل... خودم و خودم. ولی هرچه که هست نوروز است و باید در نوروز نیمه پر لیوان را دید."

 

golshiftehfarahani-photokade-com-6

 

به گزارش ۳۰نما، قسمت اول این فیلم به کارگردانی "سم هارگریو" و بازی "کریس همسورث" و "گلشیفته فراهانی" با بودجه ۶۵ میلیون دلاری تولید شده بود پس از چند هفته به پربیننده‌ترین فیلم اریجینال شبکه تبدیل شد. نت‌فلیکس اعلام کرد که این فیلم در چهار هفته اول توسط ۹۹ میلیون خانوار دیده شده است.

فراهانی اخیراً در مصاحبه با "نیویورک تایمز" فاش کرد که برای دنباله "آزادسازی" نت‌فلیکس بازمی‌گردد اما پیش از آن در فیلمی به کارگردانی "آرنو دپلشن" مقابل "ماریون کوتیار" جلوی دروبین می‌رود.

هارگریو پاییز گذشته در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که اولین روز فیلمبرداری پروژه را پشت سر گذاشته است. فراهانی در سال ۲۰۲۱ در سریال "تهاجم" (Invasion) اپل تی‌وی+ ظاهر شد. این مجموعه سفارش ساخت فصل دومر را دریافت کرده است.

گلشیفته فراهانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین