کد خبر: 64276 A

مهمانی های تماشای اسکار در ایران به صرف حلیم و کله پاچه/ اسکار ۲۰۲۲ با بیانسه و بیلی آیلیش ۴و نیم صبح تهران/ لیدی گاگا، جان تراولتا و سه کمدین و دهها ستاره در راهند

مهمانی های تماشای اسکار در ایران به صرف حلیم و کله پاچه/ اسکار ۲۰۲۲ با بیانسه و بیلی آیلیش ۴و نیم صبح تهران/ لیدی گاگا، جان تراولتا و سه کمدین و دهها ستاره در راهند

اسکار ۲۰۲۲ مانند همیشه در ساعت غیر معمول برای ایرانیان برپا می شود، ساعت چهار و نیم صبح دوشنبه ۸ فروردین. اما این دلیل نمی شود سینما دوستان این ضیافت باشکوه را نادیده بگیرند و کم نیستند عاشقان سینما که دور هم جمع می شوند تا زنده و به اصطلاح آنلاین این رویداد را دور هم ، دنبال کنند، حتی اگر مجبور باشند شب را به صبح برسانند. در چند سال اخیر مهمانی های تماشای اسکار میان سینما دوستان ایرانی حسابی باب شده و این بار به لطف هم زمانی با تعطیلات نوروز و فراهم بودن فرصت خواب صبحگاهی، بر شمار این دورهمی ها افزوده هم شده است. البته افسوس که از ایران فیلمی در مرحله نهایی حضور ندارد تا این حساسیت و جذابیت دو چندان شود.

ایران آرت: بیانسه و بیلی آیلیش در مراسم اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) ترانه‌هایی را اجرا می‌کنند. بیانسه در مراسم یکشنبه شب لس آنجلس، که به وقت تهران چهار و نیم صبح دوشنبه است، آهنگ "زنده بودن" (Be Alive) از فیلم "شاه ریچارد" (King Richard)، آیلیش و برادرش "وقتی برای مردن نیست" (No Time To Die) از چندگانه "جیمز باند"، "ریبا مک‌اینتایر" ترانه‌ای از فیلم "چهار روز خوب" (Four Good Days)، و "سباستین یاترا" ترانه فیلم "انکانتو" (Encanto) را می‌خوانند.

همه این ترانه‌ها علاوه بر "وابسته لذت" (Coming Down to Joy) از فیلم "بلفست" (Belfast) اثر "ون موریسون" نامزد اسکار بهترین ترانه اریجینال شده‌اند. آکادمی از ون موریسون نیز دعوت به عمل آورد اما در حال حاضر امکان حضور در مراسم برای این موزیسین وجود نداشته است.

 رجینا هال، ایمی شومر و واندا سایکس مجریان مراسم این دوره خواهند بود.

پیش‌تر گزارش شده بود که "لیدی گاگا"، "ساموئل ال. جکسون"، "جنیفر گارنر"، "دنیل کالویا"، "یون یو جونگ"، "جان تراولتا"، "سیمو لیو"، "الیوت پیج"، "بیل مری"، "تیفانی هدیش"، "تونی هاک"، "لیلی جیمز"، "زویی کراویتس"، "رامی مالک"، "شان مندز"، "اوما تورمن"، "لوپیتا نیانگو"، "وسلی اسنایپس" و بسیاری دیگر از جمله اهداکنندگان جوایز روی صحنه خواهند بود.

امسال فیلم‌هایی چون "کودا" (CODA) و "قدرت سگ" (The Power Of The Dog) بخت بالایی برای کسب اسکار در بخش بهترین فیلم دارند. مراسم اهدای جوایز اسکار نود و چهارم یکشنبه ۲۷ مارس که به وقت تهران چهار و نیم صبح دوشنبه است، برگزار خواهد شد.

بیانسه بیلی آیلیش اسکار ۲۰۲۲ اسکار ۹۴ نود و چهارمین مراسم اسکار حلیم و کله پاچه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین