کد خبر: 64446 A

لیدی گاگا با تاپ گان در جستجوی دومین اسکار

لیدی گاگا با تاپ گان در جستجوی دومین اسکار

لیدی گاگا پس از فتح جوایز مختلف در دنیای موسیقی، اکنون در اندیشه ماندگار شدن در بازیگری است.

ایران آرت: لیدی گاگا که با «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) طعم موفقیت در مراسم اهدای جوایز اسکار را چشیده و در بخش «بهترین ترانه اریجینال» برنده جایزه شده، بر اساس گزارش‌های غیر رسمی آماده می‌شود تا در فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) با همکاری با «هانس زیمر» کند و شاید نامزدی اسکار دیگری به دست آورد.

یکی از کاربران توییتر تصویری از پوستر فیلم «ماوریک» به اشتراک گذاشته که در قسمتی از آن نام گاگا به عنوان یکی از آهنگسازان ذکر شده است. در ابتدا تصور می‌شد که این تصویر واقعی نیست، اما این کاربر ویدیویی از خود در کنار این پوستر به اشتراک گذاشت.

زیمر سابقه خلق موسیقی متن فیلم‌هایی چون «شیر شاه» (The Lion King)، «تلقین» (Inception)، «تل‌ماسه» (Dune) و بسیاری دیگر را دارد و با «تل‌ماسه» و «شیر شاه» برنده دو اسکار شده است. این آهنگساز چهار جایزه گرمی نیز در کارنامه دارد. گاگا از سوی دیگر با ترانه «کم‌عمق» (Shallow) برنده اسکار شد و اخیراً برای آلبومی با «تونی بنت» سیزدهمین جایزه گرمی خود را به خانه برده است.

به گزارش ۳۰نما، گاگا سال گذشته در فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) نقش‌آفرینی کرد اما نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول نشد. بی‌توجهی آکادمی به گاگا در شبکه‌های اجتماعی خشم هواداران او را در پی داشت. او از سوی «جوایز انتخاب منتقدین»، «گلدن گلوب»، «اتحادیه بازیگران»، و «بفتا» نامزد جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول شده بود.

 

لیدی گاگا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین