کد خبر: 64685 A

گلشیفته، گلشیفته فراهانی، ماریون کوتیار، جشنواره فیلم کن

تیزر فیلم گلشیفته فراهانی در کن ۲۰۲۲/ همبازی شدن ستاره ایرانی با مارتین کوتیار

تیزر فیلم گلشیفته فراهانی در کن ۲۰۲۲/ همبازی شدن ستاره ایرانی با مارتین کوتیار

برادر و خواهر" که هفتمین فیلم ارنو دپلشن در کن است، ۲۰ مه در فرانسه اکران خواهد شد اما تاریخ پخش آن در ایالات متحده نامشخص است.

ایران آرت: تریلر فیلم "برادر و خواهر" (Brother and Sister) "ارنو دپلشن" در آستانه نمایش در جشنواره کن منتشر شد. گلشیفته فراهانی در این فیلم در کنار ماریون کوتیار و ملویل پوپو نقش‌آفرینی کرده است.

داستان "برادر و خواهر" در مورد یک خواهر و برادر با بازی کوتیار و پوپو است که پس از دو دهه سکوت به دنبال مرگ پدرشان، با یکدیگر دیدار می‌کنند. فراهانی نقش همسر پوپو را بازی خواهد کرد.

به گزارش ۳۰نما، دپلشن پیش‌تر در مصاحبه با "ورایتی" فیلم جدیدش را دنباله‌ای برای "شاهان و ملکه" (Kings and Queen) می‌داند که در سال ۲۰۰۴ اکران شد و لحنی نو داشت و چند داستان موازی را به هم پیوند می‌زد: "از یک سو، یک شخصیت را داشتید که در یک ملودرام زندگی می‌کرد، و از سوی دیگر در یک کمدی برلکس و اسلپ‌استیک."

فیلمساز ادامه می‌دهد: "["برادر و خواهر"] مثل همزادی برای آن فیلم است. یک داستان برادر را دنبال می‌کند که دیگر خواهر را نمی‌بیند، و داستان دیگر خواهر را دنبال می‌کند که برادرش را نمی‌بیند. هدف فیلم آشتی دادن این دو است."

"برادر و خواهر" که هفتمین فیلم دپلشن در کن است، ۲۰ مه در فرانسه اکران خواهد شد اما تاریخ پخش آن در ایالات متحده نامشخص است.

 

 

ماریون کوتیار گلشیفته فراهانی گلشیفته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین