کد خبر: 64692 A

رامبد جوان، فریبرز عرب نیا، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، امین حیایی، سحر دولتشاهی، نگار جواهریان

شش بازیگر ایرانی که دوباره با بازیگران ازدواج کردند

شش بازیگر ایرانی که دوباره با بازیگران ازدواج کردند

جالب است بازیگرانی که ازدواج اول و دوم شان با همکاران بازیگر است

ایران آرت: همه ازدواج ها موفق نیستند و ممکن است به طلاق منتهی شوند. سلبریتی ها هم از این امر مستثنی نیستند. آن ها هم گاهی طعم جدایی را در زندگی مشترک خود چشیده اند اما یک بار دیگر شانس خود را برای داشتن یک ازدواج موفق امتحان کرده اند. در این میان، برخی از بازیگران مرد ایرانی هستند که در هر دو ازدواج خود ترجیح داده اند زندگی مشترک خود با یکی از همکاران بازیگرشان بسازند.

تابناک فهرستی از بازیگران مرد ایرانی منتشر کرده است که دو همسر بازیگر داشته اند:

مهدی پاکدل: بهنوش طباطبایی و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل (متولد ۱۳۵۹ در اصفهان) در سال ۸۹ با بهنوش طباطبایی (متولد ۱۳۶۰ در تهران) ازدواج کرد. آن ها در سال ۸۵ در فیلم «مصائب دوشیزه» ساخته ی مسعود اطیابی با یکدیگر آشنا شدند. خبر جدایی آن ها در سال ۹۵ رسانه ای شد. بهنوش طباطبایی پس از جدایی از مهدی پاکدل مجرد باقی ماند.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

آبان سال ۹۹ خبر ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور (متولد ۱۳۶۲ در تهران) منتشر شد. این خبر را عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل، برادر بزرگ تر مهدی پاکدل، با انتشار عکسی دو نفره از آزادی ور و پاکدل در اینستاگرام خود اعلام کرد. رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چندین کار مشترک با یکدیگر داشته اند، از جمله یک تئاتر و چند فیلم سینمایی. در سال ۹۶ هم موزیک ویدئوی عاشقانه ای برای یکی از قطعات همایون شجریان به نام «ابر می بارد» ساخته شد که مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور بازیگران آن بودند.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

 

رامبد جوان: سحر دولتشاهی و نگار جواهریان

رامبد جوان (متولد ۱۳۵۰ در تهران) پس از ازدواج ناموفقش با زنی به نام ماندانا روحی در دهه ی ۷۰، برای بار دوم، در سال ۸۷ با سحر دولتشاهی (متولد ۱۳۵۸ در تهران) ازدواج کرد. آن ها در تئاتر باهم آشنا شده بودند. بعد از ۵ سال، شایعه ی طلاق این زوج در فضای مجازی پیچید و رفته رفته معلوم شد این شایعه صحت داشت. سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سال ۹۳ در سکوت کامل خبری از یکدیگر جدا شدند.

رامبد جوان ، سحر دولتشاهی ، نگار جواهریان

پس از این جدایی، از سال ۹۶ شایعاتی درباره ی ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان (متولد ۱۳۵۴ در تهران) مطرح شده که تاکنون تأیید نشده است.

رامبد جوان در سال ۹۵ با نگار جواهریان (متولد ۱۳۶۱ در تهران) ازدواج کرد. گفته شده مراسم ازدواج این زوج در یونان با حضور چند سینماگر ایرانی برگزار شد. این زوج در سال ۹۸ صاحب دختری به نوردخت جوان شدند که در کشور کانادا به دنیا آمد. تصمیم جوان و جواهریان برای به دنیا آوردن فرزند خود در کانادا حواشی زیادی برای آن ها رقم زد و منتقدان شان این کار را با ادعاهای میهن پرستی رامبد جوان در برنامه ی تلویزیونی اش، «خندوانه» مغایر می دانستند.

 

امین زندگانی: مینا لاکانی و الیکا عبدالرزاقی

امین زندگانی (متولد ۱۳۵۱ در تهران) در سال ۷۶ با مینا لاکانی (متولد ۱۳۴۸ در تهران) ازدواج کرد. آن ها در سال ۷۶ در فیلم «زن شرقی» ساخته ی رامبد لطفی با یکدیگر آشنا شده بودند. این ازدواج اما دوام نیاورد و به جدایی ختم شد.

 

مینا لاکانی پس از سال ها فعالیت در سینما و تلویزیون ایران، به آمریکا مهاجرت کرد. او در سال ۹۰ بدون حجاب در شبکه فارسی صدای آمریکا حضور یافت و از مهاجرت خود خبر داد.

امین زندگانی و مینا لاکانی

امین زندگانی در سال ۹۲ با الیکا عبدالرزاقی (متولد ۱۳۵۸ در رامسر) ازدواج کرد. آشنایی این زوج به سال ۸۹ در تله فیلم «یک اشتباه کوچولو» ساخته ی افسانه منادی برمی گردد. این زوج در سال ۹۸ نیز در فیلم «شهر گربه ها» به کارگردانی جواد هاشمی با یکدیگر همبازی بودند.

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

 

مهدی هاشمی: گلاب آدینه و مهنوش صادقی

مهدی هاشمی (متولد ۱۳۲۵ در لنگرود) در سال ۵۹ با گلاب آدینه (متولد ۱۳۳۲ در تهران) ازدواج کرد. آن ها در سال ۵۸ در سریال «سلطان و شبان» ساخته ی داریوش فرهنگ با یکدیگر آشنا شده بودند. این زوج در چندین فیلم دیگر هم با یکدیگر همبازی شدند. حاصل این ازدواج دختری به نام نورا هاشمی (متولد ۱۳۶۲ در تهران) است که او هم مانند والدین خود بازیگر است.

مهدی هاشمی و گلاب آدینه

تیر ماه سال ۹۸ خبر ازدواج مهدی هاشمی با مهنوش صادقی (متولد ۱۳۵۱ در تهران)، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون منتشر شد. این خبر را صادقی خود با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش اعلام کرد. او گفت چند سالی است که همسر رسمی مهدی هاشمی است. پس از انتشار این خبر، گلاب آدینه و دخترش نورا هاشمی آن را تکذیب کردند، اما مهدی هاشمی خود با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش این خبر را تأیید کرد. مهنوش صادقی و مهدی هاشمی در سال ۹۴ در سریال «دردسرهای عظیم» ساخته ی برزو نیک نژاد با یکدیگر همبازی بودند.

مهدی هاشمی

 

امین حیایی: مونا بانکی پور و نیلوفر خوش خلق

امین حیایی (متولد ۱۳۴۹ در تهران) در سال ۷۱ با مونا بانکی پور (متولد سال ۱۳۵۵ در تهران) ازدواج کرد. این ازدواج کمتر از یک سال دوام آورد و به جدایی ختم شد، اما ثمره ی آن پسری به نام دارا حیایی (متولد ۱۳۷۲ در تهران) است که پیش مادر خود بزرگ شد. دارا حیایی هم در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد و در سال ۹۶ در فیلم «شعله ور» ساخته ی حمید نعمت الله با پدر خود همبازی بود.

امین حیایی و مونا بانکی پور

مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری، هنرپیشه ی قبل از انقلاب است. بانکی پور تجربیاتی در زمینه ی بازیگری داشته است. او در سال ۸۰ در سریال «خواب و بیدار» به کارگردانی مهدی فخیم زاده و در سال ۸۲ در فیلم «خانه ای در شن» به کارگردانی اردشیر افشین راد نقش آفرینی کرد. مونا بانکی پور پس از جدایی از امین حیایی مجرد باقی ماند.

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

امین حیایی در سال ۸۰ با نیلوفر خوش خلق (متولد ۱۳۵۱ در آبادان) ازدواج کرد. این زوج چند تجربه ی مشترک سینمایی با یکدیگر داشته اند.

 

 

فریبرز عرب نیا: آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی

فریبرز عرب نیا (متولد ۱۳۴۳ در تهران) در سال ۷۰ با آتنه فقیه نصیری (متولد ۱۳۴۷ در تهران) ازدواج کرد. زندگی مشترک آن ها پس از چند سال به پایان رسید.

فریبرز عرب نیا و عسل بدیعی

پس از این جدایی، آتنه فقیه نصیری مجرد باقی ماند. او در سال ۹۵ در برنامه ی تلویزیونی «اکسیر» اعلام کرد در سال ۹۴ در زمان بازی در سریال «شمعدونی» ساخته ی سروش صحت متوجه شد به بیماری ام‌اس مبتلا شده است.

فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری

 

فریبرز عرب نیا در سال ۷۹ با عسل بدیعی (متولد ۱۳۵۶ در تهران) ازدواج کرد. این ازدواج نیز پس از چند سال به جدایی ختم شد اما ثمره ی آن پسری به نام جانیار عرب نیا است. جانیار عرب نیا چند سالی است برای تحصیل به همراه پدر خود به کانادا رفته است.

عسل بدیعی ۱۱ فروردین سال ۹۲ به کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان در روز ۱۲ فروردین دچار مرگ مغزی شد. در گزارشات اولیه ی خبرگزاری‌ ها علت مرگ وی مواردی همچون مسمومیت شدید دارویی، ایست قلبی و مشکلات تنفسی ذکر شده بود. رضا داوودنژاد، همسر خواهر عسل بدیعی، در واکنش به این اخبار، مسمومیت دارویی را شایعه خواند و مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی را سبب مرگ وی اعلام کرد. در نهایت در روز ۱۳ فروردین پزشک وی علت مرگ مغزی را پارگی عروق مغزی و به دنبال آن خونریزی مغزی و ایست تنفسی عنوان کرد. پس از این اتفاق با موافقت خانواده ی بدیعی ۷ عضو بدن عسل بدیعی به بیماران نیازمند اهدا شد. در سال ۱۴۰۰ رضا داوودنژاد در برنامه تلویزیونی «محاکات» اعلام کرد تمام شایعاتی که درباره ی دلایل مرگ عسل بدیعی مطرح شده بود دروغ بود و گفت او به خاطر قصور پزشکی فوت شد و این مسأله از منظر حقوقی هم به اثبات رسید.

 

مهدی پاکدل نگار جواهریان رامید جوان سحر دولتشاهی امین حیایی رعنا آزادی ور ازدواج بازیگران ایرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین