کد خبر: 65103 A

کوین اسپیسی، آزار جنسی، بازیگر

عکاسان کوین اسپیسی را مقابل دادگاه محاصره کردند/ آزادی یک ماهه برای آقای بازیگر

عکاسان کوین اسپیسی را مقابل دادگاه محاصره کردند/ آزادی یک ماهه برای آقای بازیگر

بازیگر برنده اسکار ۶۲ ساله به چهار مورد آزار جنسی متهم شده و صبح پنجشنبه در دادگاه وستمینستر حاضر شد.

ایران آرت: کوین اسپیسی امروز پنجشنبه (۱۶ ژوئن) پس از اولین حضور در دادگاه لندن حکم آزادی بلاشرط دریافت کرد. این بازیگر برنده اسکار ۶۲ ساله به چهار مورد آزار جنسی متهم شده و صبح پنجشنبه در دادگاه وستمینستر حاضر شد.

اسپیسی در جایگاه متهمین قرار گرفت و نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و آدرس خود در لندن را به دادگاه ارائه داد. پس از برگزاری جلسه استماع ۲۸ دقیقه‌ای در مقابل قاضی "تن اکرام"، دادگاه اعلام کرد که جلسه بعدی ۱۴ ژوئیه برگزار خواهد شد. اسپیسی تا برگزاری جلسه بعدی آزادی بی‌قید و شرط به دست آورده است. او با کت و شلوار آبی رنگ وارد دادگاه شد در حالی که دو مأمور پلیس و اعضای گروه حقوقی خود را به همراه داشت.

ماه گذشته اسپیسی از سوی سه مرد که سی و چهل و چند ساله گزارش شده‌اند به آزار جنسی در خلال سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ متهم شد. در آن سال‌ها، اسپیسی مدیر هنری تئاتر "اولد ویک" لندن بود.

به گزارش 30نما، ستاره "محرمانه لس‌آنجلس" (LA Confidential)، "مظنونین همیشگی" (The Usual Suspects)، "زیبای آمریکایی" (American Beauty) و سریال "خانه پوشالی" (House of Cards) نتفلیکس، پیش‌تر اعلام کرده بود که حاضر است برای حضور در دادگاه به بریتانیا سفر کند.

اسپیسی دو هفته پیش گفته بود: "از بیانیه مؤسسه حقوقی سی‌پی‌اس بسیار سپاسگزارم که به رسانه‌ها و مردم یادآور شد که من مستحق یک دادگاه منصفانه‌ام، و بی‌گناهم مگر اینکه خلافش ثابت شود." او پس از چند سال دوری از هالیوود و اخراج از سریال "خانه پوشالی" نتفلیکس، امسال با دو فیلم "پیتر پنج هشت" (Peter Five Eight) و "۱۲۴۲ – دروازه غرب" (1242 – Gateway to the West) که در جشنواره کن به خریداران عرضه شد، به بازیگری بازگشت.

 

کوین اسپیسی آزار جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین