کد خبر: 65279 A

جودیت شاملا، بازیگر زن، خانم بازیگر

اعتراض خانم بازیگر به آزار جنسی/ چه‌کار کنم این مرد دست از سرم بردارد؟!

اعتراض خانم بازیگر به آزار جنسی/ چه‌کار کنم این مرد دست از سرم بردارد؟!

او روایت می‌کند: «یک سال قبل صورتم مجروح و زیر چشمم کبود شد، دیدم که از شکل افتاده است. یک سال قبل به چهره‌ام در آینه نگاه کردم و دانستم که دیگر نمی‌توانم مخفی‌اش کنم.»

ایران آرت: جودیت شاملا بازیگر فرانسوی یکشنبه این هفته با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرد که قربانی خشونت خانگی قرار گرفته است.

«فرانس‌اینفو» گزارش داده است متهم ممکن است «یوهان مانکا» کارگردان فرانسوی باشد که پیش‌تر با شاملا رابطه داشته و به جرم اعمال خشونت خانگی هشت ماه به حبس محکوم شده است.

اما شاملا که دو نامزدی «سزار» را در کارنامه دارد می‌نویسد: «مدارک بسیار زیادی دارم که این مرد همچنان سعی می‌کند به من صدمه بزند... برای اینکه دست از سر من بردارد باید چه کنم؟ دیگر نمی‌توانم تحمل کنم. آرامش می‌خواهم. واضح‌تر از این می‌شود؟»

به گزارش ۳۰نما، شاملا در بخش ابتدایی متنی که منتشر کرده می‌گوید: «یک سال قبل صورتم مجروح و زیر چشمم کبود شد، دیدم که از شکل افتاده است. یک سال قبل به چهره‌ام در آینه نگاه کردم و دانستم که دیگر نمی‌توانم مخفی‌اش کنم.»

شاملا می‌گوید بیش از یک شکایت علیه مرتکب‌شونده خشونت ثبت کرده است: «برای بار سوم باید به پلیس مراجعه کنم؟ سومین شکایت را در طول یک سال ثبت کنم؟»

 

judith-chemla-2

شاملا سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی چون « کامیل به گذشته برمی‌گردد» (Camille Rewinds) در سال ۲۰۱۲ و «زندگی یک زن» (A Woman's Life) در سال ۲۰۱۶ را دارد و فیلم «من و برادرانم» (My Brothers And I) را در بخش «نوعی نگاه» جشنواره کن سال ۲۰۲۱ داشته است.

 

بازیگر زن آزار جنسی جودیت شاملا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین