کد خبر: 65317 A

کامرون دیاز، مواد مخدر، بازیگر زن

بازیگر زن به قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد

بازیگر زن به قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد

او موفق می‌شود از مجازات ده سال زندان به خاطر قاچاق مواد مخدر جلوگیری کرده و در حالی که به فرانسه باز می‌گشت آن چمدان حاوی مواد مخدر را نزد مقامات امنیتی کامرون می‌گذارد و این اولین و آخرین شغلی بود که در پاریس بدست آورد.

ایران آرت: کامرون دیاز می‌گوید که در دهه ۹۰ مواد مخدر قاچاق می کرده است، درست چند هفته پیش از اینکه با بازی در نقش اصلی زن فیلم کمدی فانتزی و بلاک باستر The Mask، حرفه بازیگرش به یکباره اوج بگیرد.

این صحبت‌های دیاز در حالی است که این بازیگر ۴۹ ساله قرار است بعد از هشت سال دوری از بازیگری، با فیلمی با نام بامسمای Back In Action در کنار جیمی فاکس به دنیای بازیگری و سینما بازگردد. او اکنون در مصاحبه ای می گوید که در اوایل دوران حرفه ایش به عنوان یک بازیگر، در پاریس مشغول مدلینگ بوده و شرایط سختی داشته است به نحوی که مجبور بوده به عنوان حامل مواد مخدر که با نام mule شناخته می‌شود، به مراکش مواد مخدر قاچاق کند.

در مصاحبه با پادکست Second Life, کامرون دیاز می گوید که او پول کافی جمع کرده و برای ادامه حرفه مدلینگ خود به پاریس رفت اما آنجا نتوانست شغلی پیدا کند. وی در این باره چنین گفت: «یک سال تمام آنجا بودم و یک روز کار نکردم. نتوانستم شغلی برای نجات زندگی ام پیدا کنم. بعدش یک کار پیدا کردم اما واقعاً فکر می کردم قاچاقچی بودم که به مراکش مواد مخدر می بردم- به خداوند قسمت می خورم که راست می گویم». کامرون دیاز می گوید که خودش نمی‌دانسته دارد مواد غیرقانونی حمل می کرده تا اینکه به فرودگاه رسیده و آنجا بوده که بعد از فهمیدن ماجرا دچار وحشت می شود.

 

کامرون دیاز

دیاز در مورد ادامه ماجرا می‌گوید: «اوایل دهه نود بود و به من یک چمدان قفل شده دادند که لباس هایم داخلش بودند. در مراکش دختری با موهای بلوند و چشمان آبی بودم. شلوار جین پاره پوره و بوت های بلند به پا داشتم در حالی که موهایم را روی شانه اندخته بودم، خیلی ناایمن است. به آن ها گفتم که نمی دانم. مال من نیست. اصلاً نمی دانم مال کیست. این تنها شغلی است که در پاریس به دست آوردم». کامرون دیاز موفق می شود از مجازات ده سال زندان به خاطر قاچاق مواد مخدر جلوگیری کرده و در حالی که به فرانسه باز می گشت آن چمدان حاوی مواد مخدر را نزد مقامات امنیتی کامرون می گذارد و این اولین و آخرین شغلی بود که در پاریس بدست آورد. اما بعد از این فرار خوش شانسانه، کامرون در نهایت در لس آنجلس به شانسی بزرگ دست می یابد و یک ایجنت بازیگری که دنبال بازیگری زیبا بود به سراغش می آید.

به گزارش روزیاتو، تهیه کنندگان دنبال بازیگر زنی برای نقش اول زن فیلم موفق The Mask در سال ۱۹۹۴ بودند که در کنار جیم کری ظاهر شود. آن ها در ابتدا قصد داشتند آنا نیکول اسمیت که مدل و بازیگری مشهور بود را انتخاب کنند اما تصمیم گرفتند چند نفر دیگر را نیز امتحان کنند. دیاز می گوید که بعد از پیشنهاد این ایجنت گفته که دنبال مدلینگ است و علاقه ای به بازیگری ندارد: «من بازی نمی کنم. این کاری نیست که من می کنم. تازه عادت ماهیانه ام شروع شده بود. هیچ راهی وجود نداشت که آن روز لباسی جذاب بپوشم و با خودم گفتم داری سر به سرم می ذاری؟».

در نهایت دیاز برای این نقش انتخاب می‌شود و پس از آن بود که وی در بلاک باسترهای دیگری مانند The Holiday, What Happens in Vegas و Charlie’s Angels نیز حضور یافت. در سال ۲۰۱۴ بود که کامرون دیاز تصمیم گرفت از دنیای بازیگری خداحافظی کند و با شوهرش بنجی مدوکس و دخترش رادیکس زندگی آرامی داشته باشد. او اکنون مدعی است که جیمی فاکس و تام بریدی او را متقاعد کرده اند که از بازنشستگی بیرون بیاید و قرار است در کنار این دو بازیگر در فیلم جدیدی با نام Back In Action بازی کند

 

قاچاق مواد مخدر هالیوود بازیگر کامرون دیاز بازیگر زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین