کد خبر: 65341 A

شهره لرستانی، مازیار لرستانی، تغییر جنسیت

شهره لرستانی تغییر جنسیت داد و اسمش را عوض کرد/ واکنش‌ بازیگران سینما و تلویزیون

شهره لرستانی تغییر جنسیت داد و اسمش را عوض کرد/ واکنش‌ بازیگران سینما و تلویزیون

این بازیگر در بخشی از متنی که برای اعلام تغییر جنسیتش منتشر کرده نوشته است: «بعد از سردرگمی‌های بسیار.... و تلاطمی از پس تلاطم... و.... انسان، در لحظه مرگ هم، امکان دوباره زاده شدن دارد... زهی توفیق که زنده‌ام و رسالتم مرا زنده نگه داشته»

ایران آرت: شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تغییر جنسیت و نام جدیدش (مازیار) خبر داد.

این بازیگر که مدت‌ها شایعه تغییر جنسیتش مطرح شده بود تصویری از خود منتشر کرد و در این‌باره نوشت: «من، آهنگ‌هایی هستم که در تنهایی خود گوش می‌دهم ...من تمام اشک‌هایی هستم که سراسر زندگی، در خفا ریخته‌ام...  دردهایی که کشیده‌ام... من، تمام تجربه‌های تلخ و شیرین، تمام اتفاق‌های زندگی... آنان که فقط بر من رفته است، هستم... من...، تمام انتخاب‌هایم،... در تمام لحظات زیسته‌ام در این کره خاکم... این منم، منی که عاقبت، تکه‌های زخم خورده وجودش، یکپارچه شد... حالا.. تکه‌های وجود من، تمام زندگی‌ام شوید... کنارم بمانید تا با هم پیر شویم... همراه باشید با پاهای خسته و دل شکسته‌ام... و صدایی، از اعماق کودکی، مرا بنام، خواند: ما، زیاریم و به یار برمی‌گردیم... مازیار.... اسامی را، خدا می‌فرستد

 

4701118 (1)

 

پی‌نوشت: «بعد از سردرگمی‌های بسیار.... و تلاطمی از پس تلاطم... و.... انسان، در لحظه مرگ هم، امکان دوباره زاده شدن دارد... زهی توفیق که زنده‌ام و رسالتم مرا زنده نگه داشته»

 

4701119

 

واکنش‌ها به تغییر جنسیت شهره لرستانی 

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون با انتشار متنی در استوری اینستاگرام خود از تصمیم شهره لرستانی حمایت کردند.

امیر نوری نوشت: «مازیار عزیز، انسانی بزرگ با قلب مهربان»

نعیمه نظام دوست نوشت: «مازیار عزیزم تو بهترینی با هر نام و نشانی، خوشحالم که از تو مهربانی و انسانیت را آموختم دوست هنرمند من»

شقایق فراهانی نوشت: «دوستت داریم، باورت داریم، با هر نام و نشانی. مازیار عزیز وجودت را عشق است»

 

IMG_20220714_042547

 

سارا خویینی‌ها نیز نوشته: « در کشوری که هنوز خیلی از مردمانش جسارت حقیقی بودن را ندارند شما نماد قدرت و شهامتی استاد»

هایده لرستانی، دختر عموی این بازیگر نیز موضوع تغییر جنسیت او را تایید کرده و نوشته است: «دختر عمو یا پسر عمو، هر کدام که خودت دوست داری، مهم این است که حال دل خودت خوب باشد»

شهره لرستانی مازیار لرستانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین