کد خبر: 65545 A

خاندان اژدها، بازی تاج و تخت، سریال، برکینگ بد

سریال جدیدی که منتقدان می‌گویند بهتر از بازی تاج و تخت و برکینگ بد است

سریال جدیدی که منتقدان می‌گویند بهتر از بازی تاج و تخت و برکینگ بد است

سریال «خاندان اژدها» که پیش درآمدی بر «بازی تاج و تخت» است در ۲۱ آگوست از HBO Max پخش خواهد شد.

ایران آرت: در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز نمایش «خاندان اژدها»، اسپین آف، پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» در HBO Max باقی مانده است، پیش نمایش قسمت آزمایشی این سریال برای اهالی رسانه برگزار شد و در بررسی های اولیه عالی به نظر می رسید. بسیاری از طرفداران سریال اصلی پس از پایان دلسر کننده «بازی تاج و تخت» در مورد اسپین آف جدید، شک و تردیدهایی داشتند، اما به نظر می رسد که HBO و جرج آر. آر. مارتین موفق شده اند از این چالش عبور کنند و سریالی بسازند که حتی بهتر از سریال اصلی باشد. 

استیون واینتراب، سردبیر کولیدر گفت: «من فصل آخر سریال «بازی تاج و تخت» را دوست نداشتم. اما اعتراف می کنم که اولین نمایش سریال «خاندان اژدها» واقعاً خوب بود و به تماشای آن ادامه خواهم داد».

ایندی وایر این سریال را بهتر از «بازی تاج و تخت» و «بریکینگ بد» نامید. براندون کاتز گزارشگر و منتقد برنامه های تلویزیونی نوشت: قسمت آزمایشی «خاندان اژدها» به خوبی زمینه خود را در رابطه با «بازی تاج و تخت» توضیح می دهد، شخصیت های اصلی خود را معرفی می کند و تضاد اصلی مجموعه را بیان می کند. این سریال کاملاً یک جانشین شایسته برای «بازی تاج و تخت» است.»

به گزارش روزیاتو، قسمت آزمایشی «خاندان اژدها» مشکلات و چالش‌های متفاوتی از قسمت اول سریال «بازی تاج و تخت» را به تصویر می کشد. این سریال، بر اساس کتاب «آتش و خون» جرج آر. آر. مارتین است. این پیش درآمد «بازی تاج و تخت»، پرآشوب ترین جنگ داخلی در وستروس را پوشش می دهد که صدها سال قبل از شروع «بازی تاج و تخت» رخ می دهد. این سریال، به جای تمرکز بر استارک ها، سلطنت تارگرین ها را در مرکز داستان خواهد داشت. 

پس از دو دستگی نظرات مخاطبان در پایان «بازی تاج و تخت»، طرفداران دیگر به سادگی به سراغ محتوای مرتبط با «بازی تاج و تخت» نخواهند رفت. «خاندان اژدها» باید فورا ارزش تماشای خود را ثابت کند. تصمیم ساخت «خاندان اژدها»، تصمیمی هوشمندانه است، چراکه خود اژدها مخاطبان زیادی را جذب می کنند. سریال «خاندان اژدها» در ۲۱ آگوست از HBO Max پخش خواهد شد.

 

بازی تاج و تخت برکینگ بد خاندان اژدها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین