کد خبر: 65701 A

خاندان اژدها، بازی تاج و تخت، دکتر هو، مت اسمیت

اولین واکنش‌ها به سریال خاندان اژدها/ هواداران شیفته شاهزاده دیمون شدند

اولین واکنش‌ها به سریال خاندان اژدها/ هواداران شیفته شاهزاده دیمون شدند

دیمون مردی «بی‌پروا، پرجرأت و خطرناک» توصیف شده و مت اسمیت موفق شده از نظر بینندگان سریال نمایشی بی‌نقص در قالب این شخصیت ارائه دهد.

ایران آرت: قسمت اول سریال فانتزی «خاندان اژدها» (House of the Dragon) که پیش‌درآمدی برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) است، یکشنبه شب از اچ‌بی‌او در دسترس قرار گرفت و اولین تنش‌ها میان «شاه ویسریس تارگرین اول» با بازی «پدی کانسیداین» و برادرش «شاهزاده دیمون تارگرین» با بازی «مت اسمیت» به تصویر کشیده شد.

در کتاب‌های «جرج آر.آر. مارتین»، دیمون مردی «بی‌پروا، پرجرأت و خطرناک» توصیف شده و اسمیت، خوشبختانه، موفق شده از نظر بینندگان سریال نمایشی بی‌نقص در قالب این شخصیت ارائه دهد. یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در ستایش از اسمیت می‌نویسد: «مت اسمیت برای بازی در نقش یک تارگرین زاده شده.»

کاربر دیگری که هوادار «دکتر هو» (Doctor Who) است اضافه می‌کند: «دیدن مت اسمیت در این نقش خیلی عجیب است اما او از عهده‌اش برآمده.»

به گزارش 30نما، «مت دانلی» نویسنده «ورایتی» می‌گوید: «مت اسمیت یک مردسالار است، مردسالار و ستمکار مثل یک درگ کویین. خدا پشت و پناهش.»

اسمیت در پادکست اختصاصی «خاندان اژدها» گفته بود که شخصیتش را یک‌ «مرد شرور و جنگجویی خوب» می‌داند: «می‌خواستم او را کمی ظریف‌تر و شکننده‌تر نشان دهم. فکر می‌کنم موجود شکننده‌ای باشد.»

 

بازی تاج و تخت خاندان اژدها شاهزاده دیمون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین