کد خبر: 66078 A

آنجلینا جولی، برد پیت

خانم بازیگر برد پیت را به آزار و ضرب و شتم متهم کرد

خانم بازیگر برد پیت را به آزار و ضرب و شتم متهم کرد

این دو ستاره از سال ۲۰۱۶ وقتی پرواز خصوصی آن‌ها از فرانسه به سمت کالیفرنیا به تنش کشیده شد، با یکدیگر وارد نبرد حقوقی شده‌اند.

ایران آرت: انجلینا جولی علیه همسر سابقش «برد پیت» اتهامات تازه‌ای مطرح کرده است. پیت پیش از این با ثبت شکایتی دیگر علیه جولی ادعا کرده بود که همسر سابقش با فروش سهم خود از تاکستان مشترک آن‌ها به یک الیگارش روس «به دنبال وارد کردن خسارت» است. این دو از سال ۲۰۱۶ وقتی پرواز خصوصی آن‌ها از فرانسه به سمت کالیفرنیا به تنش کشیده شد، با یکدیگر وارد نبرد حقوقی شده‌اند.

جولی پیش‌تر ادعا کرده بود که همبازی‌اش در «آقا و خانم اسمیت» (Mr. and Ms. Smith) پس از نوشیدن الکل در مقابل فرزندانشان به او آزار جسمی و کلامی رسانده و به یکی از فرزندان حمله کرده است.

 

آنجلینا جولی و برد پیت

 

به گزارش ۳۰نما، سه‌شنبه این هفته جولی و نمایندگانش مدارک تازه‌ای به دادگاه ارائه دادند و مدعی شدند که سپتامبر سال ۲۰۱۶، وقتی جولی و شش فرزندش به سمت کالیفرنیا در حال پرواز بوده‌اند، پیت «گلوی یکی از فرزندان را می‌گیرد و به صورت فرزند دیگرشان ضربه می‌زند» و «سر جولی را می‌گیرد و تکان می‌دهد.»

به گزارش ۳۰نما، در بخش‌های دیگری از این اسناد آمده است که پیت روی جولی آب جو و روی فرزندانش شراب قرمز و آب جو پاشیده است. نمایندگان جولی می‌گویند این حوادث به پلیس فدرال گزارش شده اما پس از انجام تحقیقات اتهامی علیه پیت مطرح نشده است. چند روز پس از این سفر، «خانم جولی درخواست طلاق می‌کند.»

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین