کد خبر: 66340 A

مهران رجبی، حاشیه هنرمندان

حضور مهران رجبی حاشیه ساز شد

حضور مهران رجبی حاشیه ساز شد

حواشیِ این روزهایِ کانال‌های مجازی درباره مجری گری مهران رجبی، موجب شد تهیه کننده تلویزیونی پاسخ دهد.

ایران آرت: تسنیم نوشت: حواشیِ این روزهایِ کانال‌های مجازی، انتشار تصویر مهران رجبی به عنوان مجری تلویزیون است؛ تهیه‌کننده‌ «خودمونی» اعتقاد دارد که نیاز به هنرمندی داشتیم که هم پیشکسوت باشد و هم در زندگی شخصی‌اش موفق بوده باشد.

تلویزیون این روزها «خودمونی» را با اجرای مهران رجبی روی آنتن دارد. مسابقه‌ای که با حضور دو گروه شرکت‌کننده اتفاق می‌افتد؛ هر گروه متشکل از پدربزرگ و مادربزرگ به همراه همه فرزندان و نوادگان است.

همان‌طور که حامد خانی تهیه‌کننده‌اش می‌گوید ایجاد فضای صمیمی و شاد در بین اعضای خانواده و پرداختن به مقوله خانواده براساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مهم ترین هدف این برنامه است.

او همچنین در واکنش به حاشیه‌سازی‌هایی درباره حضور مهران رجبی به عنوان مجری این برنامه تلویزیونی تأکید کرد: برای مجری "خودمونی" نیاز به هنرمندی داشتیم که در جایگاه ریش سفید برنامه در کنار پدربزرگ و مادربزرگ که شرکت‌کنندگان اصلی مسابقه‌اند قرار بگیرد. همچنین در زندگی‌ شخصی‌اش موفق بوده باشد. در نهایت با توجه به قدرت طنازی و مقبولیت ایشان بین خانواده‌ها بهترین گزینه آقای رجبی بودند.

اما حاشیه‌سازی در فضای‌مجازی نسبت به این برنامه ادامه دارد. از هجمه به برنامه «ایرانیوم» با اجرای سیدبشیر حسینی تا حتی انتشار خبر جعلی انتخاب مهران رجبی به عنوان مجری برنامه «دورهمی» که تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی آن را تکذیب کرد. 

تسنیم در پایان نوشته است: مهران رجبی پیش از این در چند برنامه دیگر هم اجرای تلویزیونی در کارنامه‌اش دارد. با این اوصاف مشخص نیست، چرا برای حضور این مجری حاشیه‌سازی‌ها را آن‌قدر زود آغاز کردند.  

مهران رجبی سلبریتی های ایرانی حاشیه هنرمندان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین