کد خبر: 66438 A

کوین اسپیسی، آزار جنسی

صف‌کشی ۷ شاکی جدید علیه آقای بازیگر

صف‌کشی ۷ شاکی جدید علیه آقای بازیگر

بازیگر سریال «خانه پوشالی» ماه گذشته از اتهام آزار جنسی «آنتونی رپ» تبرئه شد اما اکنون با ۷ اتهام مشابه دیگر روبروست.

ایران آرت: کوین اسپیسی به فاصله کوتاهی پس از خلاص شدن از یک اتهام آزار جنسی، به هفت مورد آزار جنسی دیگر متهم شد. سازمان «سی‌پی‌اس» (Crown Prosecution Service) این اتهامات را تأیید کرده و به پنج اتهام دیگری که در ماه ژوئن علیه اسپیسی مطرح شده بود افزوده است. بازیگر سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) و «زیبای آمریکایی» (American Beauty) ماه گذشته از اتهام آزار جنسی «آنتونی رپ» تبرئه شد.

اسپیسی در ماه ژوئن مدعی شده بود که در مورد پنج اتهام اول بیگناه است. آن اتهامات از سوی سه مرد سی و چهل و چند ساله مطرح شدند. دادگاه رسیدگی به این موارد ژوئن سال آینده برگزار خواهد شد. این مردان ادعا می‌کنند که اسپیسی برنده اسکار در خلال سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ به آنان آزار جنسی رسانده است. هفت اتهام جدید بنا بر ادعای شاکیان بین سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ اتفاق افتاده است.

به گزارش ۳۰نما، رپ ادعا کرده بود که در سال ۱۹۸۶ و در سن ۱۴ سالگی اسپیسی او را به آپارتمانش دعوت کرده و آزار جنسی داده است. اسپیسی که در آن زمان ۲۶ ساله بوده در سال ۲۰۱۷ با انتشار بیانیه‌ای گفته بود این رویداد را به یاد نمی‌آورد اما از رپ عذرخواهی کرد. رپ در سال ۲۰۲۲ از اسپیسی شکایت کرد.

پس از مطرح شدن این اتهامات، اسپیسی از سریال «خانه پوشالی» نتفلیکس و «همه پول‌های دنیا» (All the Money in the World) «ریدلی اسکات» کنار گذاشته شد.

بازیگر «زیبای آمریکایی» قرار بود در فیلم نوه چنگیز خان مغول به نام «۱۲۴۲ – دروازه غرب» (1242 – Gateway to the West) که محصول مشترک بریتانیا، مجارستان و مغولستان است، نقش‌آفرینی کند اما با شکایت رپ اسپیسی از پروژه کنار گذاشته شد.

کوین اسپیسی خانه پوشالی آزار جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین