کد خبر: 66540 A

کشف حجاب بازیگران، حجاب برداشتن بازیگران

اعتراض کیهان به کشف حجابی دیگر و جایزه گرفتن فیلم چرک !

اعتراض کیهان به کشف حجابی دیگر و جایزه گرفتن فیلم چرک !

کیهان نوشت: کشف حجاب یکی از چهره‌های شناخته شده سینمایی نیز در این جشنواره باعث تکمیل پازل حامیان اغتشاشات در ایران جهت بازی رسانه‌ای شد. کیهان فیلمی که تازه جایزه بین المللی گرفته را چرک خواند.

ایران آرت: کیهان نوشته است: سال‌های متمادی است که بسیاری از کارشناسان و دغدغه‌مندان حوزه سینما و رسانه پس از بررسی‌های فراوان و تحقیقات گسترده هشدار داده‌اند که جشنواره‌های سینمایی جهان محلی برای حضور برخی شبه‌روشنفکرانی شده که از امکانات مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند اما  علیه منافع ملی گام برمی‌دارند؛ این افراد یا در مضامین آثارشان و یا در اظهارنظرها و رفتارهای‌شان علیه کشور خود موضع می‌گیرند و تصویری مخدوش، سیاه و چرک از ایران به جهانیان مخابره می‌کنند که این اتفاق نیازمند تدبیری جدی است. 

به گزارش سینماپرس شامگاه شنبه پنجم آذر اختتامیه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شب‌های سیاه تالین در کشور استونی در حالی برگزار شد که سازنده فیلم «شهر خاموش» که به نمایندگی از سینمای ایران در این رویداد حضور داشت وقتی برای گرفتن جایزه اش روی صحنه رفت با اظهارنظری مضحک جایزه‌اش را به زعم خود به کسانی تقدیم کرد که به گفته او فریاد می‌زنند «زن، زندگی، آزادی»!

کیهان می افزاید: از طرف دیگر کشف حجاب یکی از چهره‌های شناخته شده سینمایی نیز در این جشنواره باعث تکمیل پازل حامیان اغتشاشات در ایران جهت بازی رسانه‌ای شد. هرچند که پیش از این بارها شاهد حضور فیلم‌های سیاه به نمایندگی از کشورمان در جشنواره‌هایی نظیر ونیز، کن، برلین و... بوده‌ایم که واکنش سازمان سینمایی در مواجهه با این آثار فاقد مجوز، چرک و سیاه، انفعال بوده است!

 

انفعال سازمان سینمایی در مواجهه با فیلم‌های سیاه نما و چرک و همچنین سینماگرانی که با رفتارهای مهوع خود و یا اظهارنظرهای نادرست‌شان تصویری مخدوش از ایران اسلامی در انظار بین‌المللی ارائه می‌کنند در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های متعهد و انقلابی و بسیاری از کارشناسان دلسوز و کاربلد سینما بارها خواستار برخورد قاطع با افرادی بوده‌اند که با آثار، سخنان و یا رفتارشان هویت ملی و انقلابی مردم را زیر سوال می‌بردند.

 

اعتراضات خیابانی کشف حجاب بازیگران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین