کد خبر: 66622 A

دل تورو، تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت حاضر است جایگاهش را با کدام سینماگر عوض کند؟

تیلور سوئیفت حاضر است جایگاهش را با کدام سینماگر عوض کند؟

سوییفت در تمجید از گی‌یرمو دل تورو می‌گوید:‌ «تصور کنید که آن قوه تخیل را داشته باشید، آن دانشنامه بصری و آن مجموعه آثار شگفت‌آور را. طیف متنوعی از داستان‌سرایی داشته باشید اما به شکلی امضای هنری متمایز خود را پای هر یک از فیلم‌ها قرار دهید.»

ایران آرت: تیلور سوییفت معتقد است که «گی‌یرمو دل تورو» یک نابغه واقعی است. این بازیگر، کارگردان و خواننده برنده گرمی در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید حاضر است جایگاهش را با این فیلمساز برنده اسکار عوض کند.

سوییفت می‌گوید:‌ «تصور کنید که آن قوه تخیل را داشته باشید، آن دانشنامه بصری و آن مجموعه آثار شگفت‌آور را. طیف متنوعی از داستان‌سرایی داشته باشید اما به شکلی امضای هنری متمایز خود را پای هر یک از فیلم‌ها قرار دهید.»

به گزارش ۳۰نما، سوییفت اخیراً در فیلم «آمستردام» (Amsterdam) به کارگردانی «دیوید او. راسل» نقش‌آفرینی کرده در حالی که دل تورو استاپ-موشن «پینوکیو» (Pinocchio) را در نتفلیکس پخش کرده است. موزیک ویدیوی «همه را خیلی خوب» (All Too Well) تجربه کارگردانی را برای سوییفت رقم زد تا او حالا مدعی کسب اسکار بهترین فیلم کوتاه نیز شود. آخرین آلبوم سوییفت تحت عنوان «نیمه‌شب‌ها» (Midnights) از سریال‌هایی چون «مد من» (Mad Men) الهام گرفته شده و «زویی کراویتس» دو قطعه آن را نوشته است.

سوییفت پیش‌تر در مصاحبه با «گراهام نورتون» اعتراف کرده بود که آزمون بازیگری فیلم موزیکال «بینوایان» (Les Misérables) را مقابل «ادی ردمین» خراب کرده است: «در اصل برای دو نقش انتخاب شده بودم. ظاهر شخصیت «کوزت» را داشتم و صدای «اپونین» را، بنابراین مدت قابل‌توجهی آنجا گذراندم اما مدتی طولانی نه. قرار نبود آن نقش را به دست بیاورم.»

سوییفت به یاد آورد:‌ «وقتی به آنجا رسیدم من را در لباس یک کودک بینوای قرن نوزدهمی قرار دادند و گفتند دندان‌هایت را قهوه‌ای می‌کنیم. گفتم: «بعد از اینکه با ادی ردمین ملاقات کردم این کار را می‌کنید نه؟» من را شبیه به یک مرده کردند و آن روز به یک کابوس تبدیل شد. وقتی ادی را ملاقات کردم، برای حرف زدن دهانم را باز نکردم!»

«تام هوپر» کارگردان «بینوانان» پیش‌تر گفته بود که انتخاب سوییفت باعث می‌شد مخاطب از فیلم بیرون پرت شود.

 

دل تورو گی یرمو دل تو رو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین