کد خبر: 66670 A

وزیر ارشاد، محمدمهدی اسماعیلی ، ممنوع الکاری هنرمندان ، هنرمندان بازداشتی

گفته های وزیر ارشاد درباره هنرمندان ، ممنوع الکاری هنرمندان و یک خواهش جدی

گفته های وزیر ارشاد درباره هنرمندان ، ممنوع الکاری هنرمندان و یک خواهش جدی

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد حرف های تازه ای درباره هنرمندان زده است.

ایران آرت: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که چند روز پیش در یک پیام کتبی نوشته بود: هنرمندان چشم و چراغ ما هستند و بیش و پیش از هر قشری، صدای جامعه را به گوش مسئولان می‌رسانند

در حاشیه بازدید از محل برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در پردیس سینمایی ملت، در جمع خبرنگاران  درباره برنامه‌ریزی برای آغاز برگزاری کنسرت‌های موسیقی هم گفت: از نظر ما هیچ محدودیتی برای آغاز فعالیت‌های هنری وجود ندارد. از قضا ما خودمان در هفته گذشته اجرای ارکستر ملی را در تالار وحدت داشتیم. من از عموم هنرمندان به ویژه از اهالی موسیقی خواهش می‌کنم فعالیت‌های خود را آغاز کنند. ما در معاونت هنری همه پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم. از نظر دولت و وزارت ارشاد هیچ محدودیتی برای برگزاری کنسرت وجود ندارد. کمااینکه الان سینماها و تئاترهای ما هم فعال هستند. دوستان من در معاونت هنری و دفتر موسیقی آمادگی لازم را دارند و امیدواریم به زودی شاهد رونق فعالیت‌ها در این حوزه باشیم.

اسماعیلی درباره احتمال ممنوع‌الکاری هنرمندان فعال در حوادث اخیر هم بیان کرد: این موضوع ضوابط خاص خود را دارد. ما در وهله اول تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مشکلات هنرمندان ما کم شود. من از روز اول این اتفاقات هشدار دادم که اجازه ندهید جامعه را دوقطبی کنند و اجازه ندهید در جامعه شکاف و نقار ایجاد کنند. وزارت ارشاد خود را خانه هنرمندان می‌داند ولو اینکه این هنرمندان دچار مشکلی هم شده باشند. ما در حال پیگیری در بخش‌های مختلف هستیم و تعدادی از این دوستان تا به امروز رفع مشکل شده‌اند. به دیگران هم در چارچوب قانون و تا جایی که دستمان برسد کمک خواهیم کرد. امیدواریم این فضای کرختی حاکم بر فضای فرهنگ به زودی رخت بربندد.

جشنواره فیلم فجر وزیر ارشاد بازداشت هنرمندان محمدمهدی اسماعیلی هنرمندان بازداشتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین