کد خبر: 66693 A

حمید فرخ نژاد

کیهان: حمید فرخ‌نژاد گدایی ویزا و اقامت می‌کند

کیهان: حمید فرخ‌نژاد گدایی ویزا و اقامت می‌کند

روزنامه کیهان در واکنش به مواضع اخیر حمید فرخ‌نژاد نوشت: در ادامه تکدی‌گری برخی چهره‌های مشهور و از رده خارج، این بار نوبت به حمید فرخ نژاد شد تا به‌طور غلیظ و آشکاری دست به گدایی ویزا و اقامت بزند!

ایران آرت: روزنامه اصولگرای کیهان در شماره روز شنبه ۲۶ آذر ذیل تیتر «گدایی غلیظ ویزا و اقامت توسط حمید فرخ نژاد!» نوشت: بعد از علی کریمی و چند چهره مشهور از رده خارج که برای دریافت ویزا، صفحات خودشان در شبکه‌های اجتماعی را در اختیار دشمنان مردم برای انتشار دروغ قرار دادند، حمید فرخ نژاد هم که قبلا گفته بود 80 میلیون ایرانی فدای یک تار موی فرزندم که در آمریکاست، از فرصت استفاده کرد تا به ویزا برسد. با این تفاوت که فرخ‌نژاد، به تازگی در یک سریال شبکه نمایش خانگی هم ایفای نقش کرده و بلافاصله بعد از دریافت دستمزدی میلیاردی، در فضای مجازی دست به گدایی ویزا زده است! آن هم در شرایطی که می‌دانسته با این کار، به پروژه‌ای که از آن پول گرفته لطمه وارد می‌کند و زحمات یک گروه به باد خواهد رفت!

کیهان در ادامه نوشت: اما مسئله مهم این است که فرخ‌نژاد هم مانند برخی از بازیگران و ورزشکاران فرصت‌طلب و بی‌اخلاق، بارها ضعف شخصیتی و بی‌تعهدی خود را نشان داده بود؛ خاصه ترجیح من بین هشتاد میلیون ایرانی و خم به ابروی پسرم آمدن، نابودی مردم ایران است، مهم نیست اصلا باشند. و یا در بزنگاه‌های مختلفی که زبان به طعنه و توهین به ارزش‌ها و نظامی گشوده بود که همزمان با حضور در پروژه‌هایش دستمزد آنچنانی می‌گرفت! واقعا جای سؤال است که چرا با چنین رویکرد آشکاری از سوی این بازیگر، نه تنها با او برخوردی صورت نگرفته بود که در چند فیلم و سریال دیگر هم دعوت به کار شد تا این‌گونه به همکاران خودش لگد بزند. امید است که رفتار اخیر این بازیگر درس عبرتی برای تولید کنندگان آثار باشد تا با افراد بداخلاق و بی‌مسئولیتی چون حمید فرخ‌نژاد که در زندگی هدفی جز منافع شخصی و خودفروشی ندارند، به گونه‌ای دیگر رفتار کنند!

 

پایان مطلب روزنامه کیهان 

حمید فرخ نژاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین